Noen som vet?
De lukter helt normalt
De lukter helt normalt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel, antibac inneholder en del alkohol som fordamper over tid.
Dersom den er veldig mye over vil den bli uttynnet og virke dårligere
Ja alle har vært lukket.Har den vært lukket? Når du tar den på hendene, fordamper den raskt eller føles hendene våte i lang tid? Hvis den fordamper relativt raskt så fungerer den nok helt fint!
Denne kalte kiwi tilbake.Ja alle har vært lukket.
Måtte teste de nå.
De fordamper relativt raskt ja.
Kjøpte en sånn flaske på europris i går, men aner jo ikke hvordan dette middelet er. https://www.sandefjordnaringsforening.no/medlemskap/medlemsfordeler/spesialgrossisten-sor-a-s/
Kjenner jeg gjerne skulle hatt mer antibac selv om såpe og vann er best. Men bare for å ha med seg ute.
Pgs at de idiotisk nok har valgt en drikke-flaske-tut på den så det er lett å ta feil. Og farlig å drikke. Korrekt brukt er den ikke farlig, men holde den langt unna unger og vær veldig obsDenne kalte kiwi tilbake.
Nå er heldigvis ungene her så store at de kan lese, og når de får forklart at dette ikke er vann..Pgs at de idiotisk nok har valgt en drikke-flaske-tut på den så det er lett å ta feil. Og farlig å drikke. Korrekt brukt er den ikke farlig, men holde den langt unna unger og vær veldig obs
Ungene her er så store at de ikke drikker dette når de vet hva det er.Denne kalte kiwi tilbake.
Vil feks våtservietter også gjøre en nytte i mangel på såpe og vann?
De har ligget mørkt heldigvis. Og de virker normale i konsistensenMin mor spurte på apoteket da vi hadde en antibac som var mange år. Fikk beskjed at så lenge de var oppbevart utenfor sollys og ikke hadde fordampet så fungerte de like godt etter utløpsdato.
DET har jeg også lurt på!
Vil feks våtservietter også gjøre en nytte i mangel på såpe og vann?
Ungene her er så store at de ikke drikker dette når de vet hva det er.
Jeg lurte mer på effekten av middlert
DET har jeg også lurt på!
Og her er forsåvidt svaret på det...ja alt er bedre enn ingenting, selv om effekten nok er begrenset sammenlignet med såpe og vann.
Ja det gjør det sikkertDet finnes mange kjemikalier som ikke er alkoholer som likevel har desinfiserende egenskaper.
Og her er forsåvidt svaret på det...
Våtservietter funker ikke...
https://www.tv2.no/a/7560514/
Riktignok en gammel artikkel, men det er vel ikke noen endring på det området tenker jeg
Takk for oppklaringOg her er forsåvidt svaret på det...
Våtservietter funker ikke...
https://www.tv2.no/a/7560514/
Riktignok en gammel artikkel, men det er vel ikke noen endring på det området tenker jeg
Har hatt en eske med antibac våtservietter, men den har vi bare to igjen av.Spørs jo hvilke våtservietter.
Jeg har (teoretisk sett) en boks Antibac våtservietter i kjelleren. I praksis er det en bok Antibac tørr-servietter da, for den har vært åpnet og brukt av, og er gammel og derved alrså fordunstet alkohol.
Men det er vanskelig å nå alle krinker og kroker med med våtservietter også da.
Det er vel bedre enn ingenting, i alle fall om du er skitten på hendene så kan du få vasket er litt bort, men ikke desinfiserende, med mindre det er desinfiserende servietter