Hvor lenge etter slimproppen gikk fødte dere?

HeleneTJ

Andre møte med forumet
Hei,
Jeg er i uke 39+5 og i dag tidlig gikk slimproppen. Skjønner det kan variere veldig på hvor lang tid det kan ta fra slimproppen går til man starter fødselen, ser det står alt fra 1 dag til 2uker. Håper veldig på at det ikke skal ta så lang tid som 2uker! Lurer derfor veldig på hvor lang tid det tok for dere som opplevde at slimproppen gikk nær termin, til fødselen var i gang? :-)

Den gikk på dagen, vannet på natten, også kom babyen nesten 70 timer etter vannavgang. :)
(37+0)

Slimproppen kan gå i flere omganger, eller man trenger ikke merke noe til den.

Den gikk på dagen, vannet på natten, også kom babyen nesten 70 timer etter vannavgang. :)
(37+0)

Slimproppen kan gå i flere omganger, eller man trenger ikke merke noe til den.

Takk for svar! Da håper jeg veldig på samme hendelsesforløp som deg. Hadde vært fantastisk å fått lille ut ila de nærmeste dagene:-)

Takk for svar! Da håper jeg veldig på samme hendelsesforløp som deg. Hadde vært fantastisk å fått lille ut ila de nærmeste dagene:)

Jeg unner deg ikke å gå med utmattende rier i 67 timer, men ja, at noe skjer krysser jeg fingrene for! ;)
Bruk tiden nå på å hvile, det er det beste rådet jeg kan gi deg. Jeg vandret og styra og ordna for å få fart på ting, og i retrospekt skulle jeg ønske jeg heller ba om smertestillende og sov. ;)

Jeg unner deg ikke å gå med utmattende rier i 67 timer, men ja, at noe skjer krysser jeg fingrene for! ;)
Bruk tiden nå på å hvile, det er det beste rådet jeg kan gi deg. Jeg vandret og styra og ordna for å få fart på ting, og i retrospekt skulle jeg ønske jeg heller ba om smertestillende og sov. ;)

Nei uff rier i 67 timer hørtes grusomt ut, mente heller som du skriver at det skjer noe nå som slimproppen har gått[emoji4] temmelig lei nå! Har heldigvis slappet av mye så føler meg veldig klar.

Nei uff rier i 67 timer hørtes grusomt ut, mente heller som du skriver at det skjer noe nå som slimproppen har gått[emoji4] temmelig lei nå! Har heldigvis slappet av mye så føler meg veldig klar.

Har det skjedd noe? :) <3

Husker slimproppen gikk i 7 tiden på morgenen å mas riene begynte å komme, i 12 tiden dro vi tol sykehuset men fødte ikke før på natta, lille var ute kl halv 1 :)

Slimproppen gikk tirsdag ettermiddag, onsdag morgen startet riene og torsdag morgen var barnet født :happy:

Jeg er en av dem som drar opp snittet. Slimproppen gikk 11 dager før lillegutt kom til verden. Riene startet først dagen før.

Den gikk onsdag/torsdag, riene startet natt til lørdag og lille var ute lørdag kveld (fødte dagen før termin) [emoji4]

Med nr 1 gikk den to dager før jeg fødte og med nr 2 så jeg den aldri :happy: Spent om den går denne gangen :joyful:

Med første: to uker
Med andre gikk den under fødselen

Har det skjedd noe? :) <3

Har helt glemt å sjekke denne tråden[emoji85] alt gikk sånn i ett plutselig[emoji1] vannet mitt hadde visst gått litt natten før morgenen som slimproppen kom. Ble satt i gang dagen etter pg av delvis vannavgang og lille gutt kom 5/9 som da blir to dager etter slimproppen gikk[emoji2] hadde en kjempe enkel fødsel som gikk fort, alt gikk bra[emoji4] takk som spurte[emoji173]️

Har helt glemt å sjekke denne tråden[emoji85] alt gikk sånn i ett plutselig[emoji1] vannet mitt hadde visst gått litt natten før morgenen som slimproppen kom. Ble satt i gang dagen etter pg av delvis vannavgang og lille gutt kom 5/9 som da blir to dager etter slimproppen gikk[emoji2] hadde en kjempe enkel fødsel som gikk fort, alt gikk bra[emoji4] takk som spurte[emoji173]️
Gratulerer med Gutten, og med de beste ønsker, for barseltiden :)
Fødte også to dager etter slimproppen gikk med 1.mann :)

Back
Topp