Hvor lenge etter SA

Smule

Elsker forumet
Kan man forvente mens?
Kunne tenke meg å høre når dere fikk den etter en SA, slik at jeg kan regne ut sånn ca hva som er normalt ;)

takker for evt svar.

Hadde en SA i slutten av januar. For min del kom kroppen i gang igjen med en gang. Fikk el 14 dager etter SA og er gravid igjen nå. Litt rart at kroppen fungerer så fort igjen synes jeg da.

Har søkt en del rundt det du lurer på. Finner mange ulike svar. Noen får mensen med en gang, slik som med meg, andre må vente lange før de får den igjen. Noen råder deg til å vente med å bli gravid igjen til etter at du har gjennomgått en hel syklus, mens andre ser ikke noe hinder for å bli gravid igjen ved første el.

Jeg tror det er helt opp til deg selv, hva du føler er riktig.

For min del har det vært viktig å lese om og å høre om andres historier og erfaringer. Da har babyverden vært til stor hjelp!

Hei!
Jeg hadde en MA i uke 10 og var til utskraping. Jeg fikk mensen 29 dager etterpå. Fikk beskjed om at dagen for utskrapingen, (eller SA) regnes som første dag i en syklus, men det kan ta 3-6 uker før man før menstrasjonen tilbake igjen.
Jeg ble gravid igjen etter den første menstrasjonen, og hadde ifølge eggløsningstester og Ultralyd-termin eggløsning på dag 18 i syklusen.
Ønsker deg lykke til...!!
Klem

hei jeg hadde min siste sa i mai 2004 ble gravid igjen i juni,det gikk bra. lykke til

Jeg hadde en utskrapning i september, og fikk mensen tilbake etter 5 uker.
Men hvor lang tid det tar er veldig forskjellig. Hos noen tar det bare to uker, men det er like
normalt at det tar 6 uker. Vi ventet en syklus før vi begynte å prøve igjen.
Og i desember klaffet det for oss,og jeg ble gravid igjen.
Lykke til!!!

Jeg fikk mensen tilbake igjen ca 4 uker etter SA.

Tror det er som andre sier her at SA blir som første dag i en menstruasjon (for de fleste i hvert fall).

Lykke til[;)]

Jeg hadde sa i 11 februar og fikk mensen 17 mars. Testet positivt 20 april.

fikk mens 5 uker etter sa

Back
Topp