Hvor lenge etter henvisning hørte du fra sykhuset?

Klarsåklar

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Utmarsj 2024
Jeg var hos jordmor forrige torsdag og da skulle hun sende henvisning til trivselkontroll hos sykhuset. Jeg har vert moden lenge og hadd modningsrier i 1,5 uke. Ble strippet hos jordmor men det hadde ingen effekt.

I dag en uke senere har jeg ikke hørt noen ting. Burde jeg ringe? Eller bare vente litt til:bag: termin var 12. mars så er ikke så langt over tid, men jordmor ønsket å henvise tidlig
 
Jeg var hos jordmor forrige torsdag og da skulle hun sende henvisning til trivselkontroll hos sykhuset. Jeg har vert moden lenge og hadd modningsrier i 1,5 uke. Ble strippet hos jordmor men det hadde ingen effekt.

I dag en uke senere har jeg ikke hørt noen ting. Burde jeg ringe? Eller bare vente litt til:bag: termin var 12. mars så er ikke så langt over tid, men jordmor ønsket å henvise tidlig
Her tok det en dag eller to, så ring og hør tenker jeg også.
 
Her ringte jordmor til føde/gynpol slik at jeg fikk timen mens jeg var hos henne :) jeg ville ringt til føden og spurt om de har fått henvisningen.
 
Fikk brevet i dag.. to faktisk. Først en time i morgen, så fikk jeg nytt om at timen ble utsatt til mandag da de mente det var for tidlig med i morgen:bag:
 
Back
Topp