Hvor lenge etter fødselen hadde dere sex?

Vi hadde vel en 6-8 uker etter, trooor jeg. #huskerikkehelt
 
2 uker med første, ca 3mnd med andre og 4 uker med siste, de to siste var keisersnitt...
 
med første og andre så kanskje 4-6 uker om jeg husker rett.
Med 3 så var jeg ikke sammen med barnefar, så da tok det ganske lang tid før jeg hadde sex igjen :p
 
Tror det var ganske nøyaktig 5 uker etter fødsel.
 
Akkurat 2 uker etter første :)
Med nr. 2 var jeg alene til 3 mnd etter, så litt senere den gangen
 
Ca 8 uker. Renselsen ble jo aldri ferdig! Og stingene var vonde til de datt ut etter ca 6 uker og litt pilling.
 
med nr 1 var det etter 6 uker, nr 2 etter 4 mnd pga mye revning og med baby nr 3 var det etter 14 dager(hadde KS med sistemann)
 
2-3 uker med alle 3. Etter nr 2 og 3 kjente jeg ikke at jeg hadde født, så var klar så snart jeg ikke blødde lengre:)
 
Etter nr 1, husker jeg ikke.. men langt over 6 uker i alle fall (KS)
Etter nr 2 mener jeg det var 5-6 uker etter.
 
5 mnd etterpå. Grad 3-4 rift og det tok lang tid før jeg var komfortabel med noe underlivsaktivitet. Samme hvor mye legen sa det var trygt etter 6 uker :p
 
Husker ikke helt.. men hadde jo renselsen en stund og sting som var såre.. så tror det gikk over 6 uker minst
 
16 uker siden fødsel, og venter enda. :p De første 4-5 ukene var det så vondt at jeg ikke klarte å sitte normalt, og det var fortsatt ømt og ubehagelig de neste ukene etterpå. Var ikke så alvorlig rift, men det var smårifter her og der og jeg fikk vondt arrvev rundt stingene. Nå er det ganske greit, men har ikke orka tanken på den type aktivitet enda. Blir vel etterhvert nå. :hilarious:
 
Back
Topp