Hvor lenge er testen positiv?

~Håper~

Flørter med forumet
Hadde SA for 4 uker siden :( Tok g.test som fortsatt er ganske positiv. Var ikke til legen i forbindelse med SA nå, siden det ikke er noe å gjøre. Så vet ikke hvor høyt HCG nivået mitt var. Var ca 5 uker på vei. Men har jo så lyst til å komme igang med neste prøveperiode.
Hvor lenge henger HCG i kroppen?

Vedlegg

• IMG_4346.png
    IMG_4346.png
    5,4 MB · Visninger: 3
Fikk beskjed på sykehuset at det kunne henge i en stund. Hun ba meg teste på nytt etter 2 uker, var den fortsatt positiv da måtte jeg komme tilbake for å sjekke at alt var i orden igjen❤️
Om det er 4 uker siden kan det jo hende du er gravid igjen?

Synd du mistet❤️❤️❤️

Jeg tror det kan komme an på hvor langt du var?
Jeg går gjennom SA nå og fra sterk test til veldig svak gikk det ikke lang tid, men hadde fortsatt linje på testen min i går
var knap 6 uker på vei og hadde on off blødninger fra festeblødning. Har blødd mye siden onsdag egentlig, vært syk også (veit ikke om det har sammenheng)

Håper håper på blenda test innen lenge

Har dere vært aktive? kan du være gravid på nytt? :Heartred

Jeg har måttet ha utskrapning 2 forskjellige ganger nettopp pga rester. Ville tatt kontakt med lege nå :Heartred

Du er ikke gravid igjen ? Jeg ble gravid igjen rett etter MA , men jeg hadde negativ 2 uker etter på begge mine MA . Var 8 uker begge gangene , men gikk til uke 12 siste . Hadde en kjemisk mnd etter det . Da ble teste raskt blenda etter en uke .

Hadde SA for 4 uker siden :( Tok g.test som fortsatt er ganske positiv. Var ikke til legen i forbindelse med SA nå, siden det ikke er noe å gjøre. Så vet ikke hvor høyt HCG nivået mitt var. Var ca 5 uker på vei. Men har jo så lyst til å komme igang med neste prøveperiode.
Jeg hadde medisinsk abort for 27 dager siden og har fremdeles hcg igjen i kroppen. Tok en test i dag for å sjekke, fremdeles positiv. Skal ta blodprøve i morgen for å se hvordan nivået er sånn ca. Har i følge temping og symptomer hatt EL, men gjenstår å se om mensen dukker opp som den skal.
Men hcg kan sitte igjen 4-6 uker uten at det er å regne som "unormalt".

Kansje høre om du kan ta en blodprøve hos legen for å sjekke?

Jeg har nettopp mistet, og var heller ikke så langt på vei. Blør masse nå og har smerter, men tester ennå positivt. Jordmor sa at hjemmetester kan være positive i opptil åtte uker, og at kun blodprøver viser nivå av hcg. Jeg skal ta blodprøve i dag og om ei uke for å se, siden vi skal i gang med IVF-behandling snart og jordmoren min tenker fertilitetsklinikken kanskje ønsker å vite hcg-nivå.

Back
Topp