Hvor lenge er pappaen alene med babyen av gangen?

PuseBebi

Nybakt mor for første gang
Juli13-jentene
Overskriften sier vel seg selv....

Enn så lenge e d vel snakk om en halv time ca. Ganske avhengig av puppen, og lar seg ikke roe med noe annet hvis han er sulten. Storesøster kunne vi "lure" en halvtimes tid sånn at jeg fikk ti til å komme meg hjem. Men men den tida kommer helsigvis. Kjenner litt på d at han er så avhengig av meg og puppen. ....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke lenge. Tiden det tar mens jeg tar en kjapp dusj eller hvis jeg er på butikken og handler noen småting.butikken er rett på hjørnet her.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tja, hvis jeg slår meg helt løs; den tiden det tar å dusje, barbere leggene og smøre meg med body lotion etterpå :)
Puppen er et must for den lille, så jeg kan ikke være så langt unna. :)

Har en tannlegetime om tre uker, det ender vel med at jeg må ta med både mann og baby dit...

Ikke lenge. Har bare vært ute av huset et par ganger uten baby, for å hente jentene i nabolaget. Når jeg dusjer og steller meg sitter hun i vippestolen og følger med. Veldig mammajente foreløpig.

Tja, føler vel jeg fint kunne reist ut en kveld om jeg hadde villet.

Her har pappaen hatt akkurat like mye med han å gjøre som meg, om ikke mer, siden jeg har ligget med brystbetennelse siden fødsel og ikke klart å gjøre så mye selv. Er først nå etter fem uker han har begynt å jobbe igjen. Vil tro mini er vel så knyttet til pappaen sin som til meg.

Men om jeg vil eller klarer å reise fra han i noen timer, det er en annen sak ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Her har vi vært to om alt siden de kom,og de får flaske først og fremst,så mannen kan like gjerne være alene med de som jeg! Lengste jeg har vært alene med de er når mannen har vært på jobb-altså 8-9 timer. Mannen har vært alene med de ca 2 timer på det lengste,MEN det har nok mer med meg å gjøre enn han! Syns det er vanskelig å være borte så lenge... Men noen ganger er det nødvendig-og da er det ikke alltid like praktisk å ta med seg to stk heller :)

To skjønne gutter 26.06 ❤❤

Har vært toppen en halvtime.. Nå på fredag har jeg planer om å ut på kvelden , klubb hos en venninne.. Hun bor bare et par gater unna;) litt spent på hvordan det går.. Må øve litt med flaske , tilfelle hun våkner etter legging på kvelden..

Gutt 2006 - Jente 2008 - Jente 7.Juli 2013

Her har pappaen vært alene ca tre timer noen dager. Hatt ham alene fra jeg ga ham pupp og til han våknet igjen fra luren sin. Men dette har vært pappaens ønske fra begunnelsen av, både for at jeg skulle få sove lengre etter mye nattevåk og bare for å gå tur å være sammen de to.

Nå er pappaen reist på jobb og skal være borte i fire uker så tror han selv setter stor pris på de gangene de har vært bare "gutta på tur" :-)

Da jeg var innlagt på sykehus da jenta var bare så vidt over en uke tok pappaen seg av henne alene i tre netter. Han var skikkelig trøtt når han kom på sykehuset med henne på dagtid, men det gikk bare bra :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Vel... 15 min max. var når eg hentet storebror i bhg og hun hadde nettopp fått mat. Men i desember skal han få være alene med to barn og hund i nesten 3 dager. for da stikker eg og mamsen min på shoppingtur til London :D bursdag og julepresang til henne fra oss.

Ikke lenge. Tiden det tar mens jeg tar en kjapp dusj eller hvis jeg er på butikken og handler noen småting.butikken er rett på hjørnet her.

Signerer denne!

Jeg har vært borte to kvelder - ca 6/7 timer til sammen.
Ikke noe problem.
Har fryseren full av melk som jeg frøs ned før produksjonen tilpassa seg babyen.
Vi har kollikk og jeg har våkenatt så og si hver natt så jeg trengte å komme meg ut litt til STILLHETEN.
Så klart elsker jeg barna mine men gud hvor deilig det er å møte en venninne og være MEG - et enkelt individ som ikke sitter ute med puppen eller går og vugger og vugger...

Kun korte turer til butikk el.l. Maks halvtime. Eller lengre når jeg får sove ekstra på morran noen ganger, men da er jeg jo tilgjengelig anytime med puppen. Var og bada i en times tid i sommer, men kun 5-6 min å gå tilbake om det hadde vært noe.

Vi har mye våken netter og pappaen tar han på morningen så jeg får sove litt og så har jeg vært å jogget og vært hos en venninne da hun hadde bursdag. Så ca 3 timer har han hatt han aleine. Han får jo flaske så det er ikke noe problem om han skulle bli sulten om jeg ikke er der selvom jeg helst vil gi han mat selv :)

En time selv til nå, men i kveld skal jeg bort en tur men da legger jeg han først :) ser ikke noe i veien med at han er alene med han om jeg skulle bort på noe, han får jo flaske å samboer er jo så flink :) litt utålmodig under skrikinga men han har funnet ut at han roer seg når det spilles musikk, å da gjør han det :) svigermor maser på å passe han, å det er heller ikke noe problem men jeg gruer meg til første gangen der for gruer meg til å da legge meg uten han å våkne uten han . Men dette må han bare bli vandt med å jeg for hun kommer til å spørre ofte hehe, pluss min mor.

❤gutt født 27/6❤

En gang på 10 min har han vert alene med henne. Hun hadde akkurat fått mat og eg skulle handle alene. Men måtte fort snu da hun bare gråt i og gråt og han ikkje klarte å roe henne

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Her var han alene med gullet i 1.5 timer mens jeg var hos legen på 6 ukers kontrollen. Ble sittende lenge og vente da de hadde datatrøbbel.
Han hadde vært litt urolig, men sovnet til slutt ;)
Kjente det var rart å være uten han så lenge, det var noe som manglet liksom :P
Men det blir vel lettere fir pappen å ha han når han ikke skal ha mat så ofte.

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Back
Topp