Hvor lenge er det..

_Milla_

Gift med forumet
vanlig å ha mensen smerter..? Fikk bekreftet at jeg er gravid på lørdagen..

murringer i korsryggen og fryser som bare det....

Noen som vet?

Og når er det man kontakter lege for den første sjekken? Greit å være tidlig ute.. med tanke på ventetid?

Er så forskjellig fra dame til dame, men har hørt at flere har det i beg av svangerskapet ja, er jo så mye som skjer der nede[:)] Tror det er vanlig å vente til man er en ca 8 - 10 uker før man kontakter lege eller jordmor. Jeg gikk bare til jordmor gjennom svangerskapet.

Kommer vel litt ann på person til person[;)] Jeg hadde det vel kun de første ukene...

Gratulerer med spiren[:D]

Du kan ringe legen din og avtale time i morgen. Men om du bare vil få skjekkert graviditeten, så er det vel bare å levere en urinprøve der så skjekker de den med en gang.

Jeg aner ikke hvor lenge det er vanlig med murringer, men du er jo ikke kommet så langt uti graviditeten ennå.

Uansett, GRATULERER MED SPIREN[:)]

tror jeg vil sjekke meg hos lege også.. så er jeg helt sikker..[:D]

er vondest når jeg går...stråler det utover i beina..

Igår begynte jeg plutselig bare å gråte..lo og gråt om hverandre. Begynte å tenke på hva som egentlig hadde skjedd...et nytt liv med MASSE ansvar..
Flere som har fått denne "angsten" hivi over seg?

Men nå er alt bra igjen[:D]

ORIGINAL: _Milla_

tror jeg vil sjekke meg hos lege også.. så er jeg helt sikker..[:D]

er vondest når jeg går...stråler det utover i beina..

Igår begynte jeg plutselig bare å gråte..lo og gråt om hverandre. Begynte å tenke på hva som egentlig hadde skjedd...et nytt liv med MASSE ansvar..
Flere som har fått denne "angsten" hivi over seg?

Men nå er alt bra igjen[:D]

hehe, er vel litt gravid hormoner ute å går! Kjenner enda at jeg kan bli fylt med masse følelser og min gutt er 16 mnd! Lykke til i svangerskapet!

ORIGINAL: ~mille~

ORIGINAL: Fridasinmamma

Kommer vel litt ann på person til person[;)] Jeg hadde det vel kun de første ukene...

Gratulerer med spiren[:D]

har det nå også... fant ut at jeg var gravid i går[:D]

Grattis!!!

Back
Topp