Hvor lenge er det vanlig å ha murringer???

2+1=4

Blir kjent med forumet
Jeg er uke 6 nå og har fortsatt en del murringer i magen, kjennes nesten ut som nedpress av og til...noen som kjenner seg igjen?? Trodde det var mest vanlig å ha murringer kun dager etter el, men nå har jo dette vart en stund. Håper ikke det betyr at noe er galt... :(
Har fått ul time til torsdag, både gruer og gleder meg...hadde en fæl opplevelse sist med MA uke 6, og ønsker ikke å oppleve det igjen.

 

så bra, da er jeg ikke alene om murringene...hehe. Er værst om kvelden synes jeg..Legger meg og har egentlig ganske vondt! På morningen er det som regel borte igjen..

.

 
Murringene er et tegn på at livmoren strekker seg - og dette er helt normalt :) Dette vil komme og gå. Noen har det dagevis, mens andre kjenner det nå og da ;)
 
Sist hadde jeg murringer i ukesvis i strekk! og så kom og gikk de hele svangerskapet. Men jeg har/hadde bakovervendt livmor, og da murrer det gjerne ekstra mye.
Murringene er et godt tegn på at det skjer ting :) Livmora som strekker på seg og vokser.

Jeg har nesten ikke hatt murringer nå, og synes nesten det er litt rart :p hadde en del under EL og IKM, men så gav det seg.
 
Sist ga det seg aldri. Gikk bare over til kynnere etterhvert. :)
 
Er rundt 5 uker på vei, og her murrer det også en del..men veldig opp og ned. Jeg tror motsatt av deg, at det er noe galt når det ikke murrer og jeg ikke kjenner noe :p
 
Har en del sporadisk murring jeg også, men hadde mer forrige gang, så bekymrer meg egentlig litt....
 
Tusen takk for svar jenter. Litt mere beroliget nå. Mye som skjer med kroppen vår nå og det er jo ikke alt vi skal skjønne oss på selvom vi vil :)
Vi vil nok uansett bekymre oss, enten det er med eller uten symtomer av ymse slag :)
 
Jeg er helt symptomfri akkurat som sist. Så det er nok en gutt denne gangen og ;)
 
Har også en del murringer. Noen dager verre enn andre. Men har også masse i puppene denne gangen. Stikker til innimellom, så jeg faktiskt tar meg til puppen Hehe...
 
Back
Topp