hvor lenge er det hemmelig?

lilleknøttene

Glad i forumet
i mitt forrige svangerskap var det offentlig for alle i uke 10 (etter privat ul), denne gangen skal jeg prøve å holde det hemmelig til uke 18 men får se om jeg greier det. Noen venninner/kollega vet det da. Men ingen i familien.

Her sa vi det dagen etter positiv test sist. 4 uker ca.

Men nå SKAL vi vente til 12 uker[:)] Ingen som vet eller som skal vite før det!

så lenge som mulig. blir veldig fort stor så eg får sjå korlenge eg klara og skjula da[:)]

Vil holde det hemmelig lengst mulig. Kanskje 15-18 om vi greier.
Men antar mange får vite rundt 12.

Vi skal prøve å holde det hemmelig til over sommeren.

Til det har gått 12 uker :)

til det har gått over 12 uker
Hvis jeg klare det[:D]

De nærmeste får vel vite det tidlig.Så spørs det jo helt på formen hvor lenge jeg klarer å holde meg.
Men tenker i utgangspunktet uke 12.

Jeg blir helt sprø av å ikke ha noen å snakke med om dette.
Kan ikke fortelle det til min bestevenninne heller, siden hun har vært prøver i snart 5 år, og jeg har fått 2 barn, pluss er gravid, på den tiden hun har vært prøver. Vet hun hadde blitt knust av å få vite det[&:]
Gleder meg så til jeg kan fortelle det til noen andre enn sambo[:)]

Er en del rundt oss som vet det, nær familie og venner. Var naturlig å fortelle det siden mange har visst at vi har drevet med prøverørsforsøk.[:)] Og skulle det ikke gå denne gangen, så har jeg ett tonn av støtte rundt meg. Men det er jo en inviduell greie, man må jo gjøre det som føler best for seg selv[:)]

Her er nyheten spredt til min nære familie og noen få venner. jeg er ikke så nøye på det - har dessuten vanskelig for å holde det hemmelig [:)] Det er jo så fiint å være gravid - og det er så ønsket. Og om det går galt så gjør det det - ikke noe jeg er flau over. Godt med støtte dersom det skjer. for det hadde vært veldig trist..

Back
Topp