Hvor lenge er barna i barnehagen?

tyr79

Gift med forumet
Jeg leverer stort sett mini i barnehagen kl 07 om morningen...da er han nesten alltid først. Henter han igjen rundt 15.30 og da er det nesten alene igjen.
Er det bare min som er så lenge i barnehagen?
Hvor lange dager har deres barn?

Lengste: fra 07.15 til 16.
Hvis vi har fri er hun der bare i kjernetiden, fra ca kl 09 til 15 - 15.30.
Prøver å ha henne der til kl 08.30 for da er det samlingsstund med sang og kos :-)

Min snupp følger mine vakter, så vi kommer i bhg gjerne rundt 08:15 og drar derfra 16:00 .. så hun har lange dager [>:]
Men det er mange barn som har enda lengre dager! Kommer gjerne 07 tiden og blir hentet i 16:30 tiden ..

snups har noen veldig lange dager, og noen passelig korte. Mandag, onsdag og fredag blir hun levert halv åtte og henta nærmere halv fem. Synes det er veldig lenge, men er ikke annet å gjøre når vi jobber 8-1530 begge to.
Tirsdag og torsdag leverer vi henne senere, for da har vi sein vakt (en dag hver). Da er hun i bhg fra halv ti-ti. Pleier å bli henta i halv-fire-tiden.

Kjipt å ha henne så lenge i bhg, men ikke noe vi kan gjøre med det. Jeg får jo nesten ikke sett henne. Når vi kommer hjem rundt halv fem (senere om vi går i butikken på vei hjem) lager vi middag, spiser middag og så er tid til bittelitt leking før leggetid, men det er liite altså. Har en snupp som sover klokka seks, så vi går på badet ca kvart på. Nesten ingen tid på ettermiddagen [:(]

Lukas er i barnehagen fra 7-8 tiden til 15.00-15.30...

Mannen leverer i barnehagen mellom 08 og 0930, jeg henter som regel rundt 1630.

ca 0710-1600 er mine barn der når jeg jobber tidlig vakt. Har jeg seinvakt er de der fra 0800-1530 ca, alt ettersom når gubben henter de.

7-16

er i barnehagen kl 07 men sitter med gjengen i gjerne 10-20 min før jeg går..alt etter som , da får de frokost med en gang de kommer i barnehagen så vi sitter gjerne ved boret i sammen mens de spiser frokosten ....henter de kl 16 så da har jeg laget middag så de kommer direkte til middagsbordet ...dette fungerer supert for oss

leverer ca 10 og henter halv4-4..
men nå er jo jeg hjemme hele dagen også..

annenhver dag 7-14.15 (perfekt synes jeg!!)
annenhverdag 9.45(av og til før)-15.30/16.15 (alt etter om sambo har tidlig eller seinvakt)
fri en dag i uka sammen med meg[:)]

Amalie blir levert 07.30 og 8, alt etter om jeg har tidligvakt eller senvakt.. frokosten begynner 8, men jeg kunne levert senere og..
Så blir hun hentet mellom 15 og 15.45 :)

Hun og ei jente til er de første og siste.. de andre er "nye" fra august av og blir hentet supertidlig

mandagane når eg har fri levers dem til 9.30 også henter eg den klokka 15.
tirsdag og onsdag levere eg dem til klokka 8 og henter dem 16.15.

07 til mellom 15:30 og 16:00 kommer an på når jeg får reist fra jobben har 20 min kjøring fra jobben og jeg levere på 2 plasser sfo og barnahgen, men er flere der når jeg levere og er mange der når jeg henter.
Blir gjerne sån når begge jobber, jeg fult og mannen er selvstendig, men masse jobb.
Noen ganger blir det halv fem også viat jeg har et seint møte.

Har jeg fri er de der i ca 5 timer, jeg har jo ingen faste arbeidstider så det er litt opp og ned hvor lenge de er der år jeg jobber, men det blir ofte lange dager. Jobber 3 på - 6 av så de har mest korte dager.

Forige uke og neste uke har de hatt lange dager. Fra Barnehagen åpner 07.30 til den stenger 17.00. Er i praksis så da får det bare bli sånn. Til vanelig varierer lengden siden jeg studerer og slutter på alle slags mulige rare tidspunkt.

hun pleier å komme ca halv 8, og hentet ca halv 4..

Som regel i kjernetida, fra 09-09.30 - 15.
Det spørs litt på vaktene mine kontra pappaens - men han har aldri lenger dager enn 6,5 timer, og vanligvis 1 dag fri i uka.

Hvis vi begge har tidlig vakt , så er de i bhg fra halv åtte til ca 15.30-16. Men dette skjer maks to dager i uka..
har jeg senvakt og han tidlig.. så leverer jeg ofte i ti tiden, og hentet 15.30.. eller de er hjemme med meg.. minstemor har alltid en dag i uka hjemme, ofte to. Storebror syns det er topp å være i bhg, så han får seg som regel en liten tur.. maser hver eneste dag om bhg etter at han begynte på stor.
Hvis jeg har tidligvakt og sambo sent, så leverer han de som regel rundt ti.. og jeg henter 16... 16.30 hvis jeg har den lengste vakta.

Hun komer mellom 08.30-9.30 og blir hentet kl 16.15. Synest de er litt for lange dager men de må bare bli sån[&:]
På onsdager når jeg har fri så er hu fra ca 9-1430 vis hun ikke er hjemme og koser med mammaen[:)]

Back
Topp