Hvor lenge brukte du sprinkelbeskytter i sprinkelsenga?

pernille85

Glad i forumet
Himmelbarn
Lurer rett og slett på hvor lenge du brukte sprinkelbeskytter i sprinkelsenga? Jeg har vasket min nå, men den har mista formen, og lillegutt stikker liksågodt beina innunder beskytteren når den er på likevel. Er det vanlig å bruke slik beskytter hele tiden når man har sprinkelseng, eller bare i begynnelsen?

Vi har den på enda, og snuppa mi er snart 16 mnd. Kommer ikke til å fjerne den med det første, fordi den gjør det så lunt og godt i senga [:)]

Vi har den på enda, men den er sånn at den går under madrassen, så han får ikke bein/armer under [:)]

Vi brukte det hele tiden til Maja, kommer helt sikkert til å gjøre det til Noah også. [:)]
Bruker den mest fordi jeg syns det er finere med enn uten jeg da.. [8D]

Brukte den til hun ikke brukte sprinkelseng mer..

Tok den av når jeg senka senga til bunnen nå i sommer.

ORIGINAL: neselo

Vi har den på enda, men den er sånn at den går under madrassen, så han får ikke bein/armer under [:)]

sign [:)]

Nå i sommer når det har vært på det varmeste har vi ikke hatt på den, men nå når det blir høst og kaldere skal den på igjen, så slipper vi at smokkene ramler på golvet om nettene[;)]

Vi kommer sikkert til å la den være på fram til hun slutter med sprinkelseng. Hvorfor ta den av egentlig?

Takk for svar damer. Kanksje jeg skal kløpe en ny da. Har dere noen å anbefale? Den jeg har er fra IKEA og har mistet formen helt [:@]

slutta å bruke den når den ble myk og datt ned.. han var vel rundt et år kanskje? husker ikke helt.. eneste ulempen var at smokkene datt ut, og gjør det fortsatt[8D]

kommer til å ha den på til han er ferdig med senga[:)]

Lillemor blir 3 i oktober.. Bruker den enda [:)]

ORIGINAL: lille nuppa

kommer til å ha den på til han er ferdig med senga[:)]

Vi bruker det til minstemann enda vi[:)] og brukte det til størstemann til han var ca 17mnd[:)]

ORIGINAL: pernille85

Takk for svar damer. Kanksje jeg skal kløpe en ny da. Har dere noen å anbefale? Den jeg har er fra IKEA og har mistet formen helt [:@]

Kjøpte ny da lillegutt var rundt halvåret. Hadde også en fra ikea først, men den ble for tynn og holdte seg dårlig på plass. Fungerte greit helt til han begynte å bevege mer på seg. Kjøpte en på babyproffsen på Nordby (Sverige), men man får jo kjøpt det på alle babybutikker. Var ganske dyr, i overkant av 500 kr mener jeg, men den er helt super, så er absolutt verdt pengene. Mye tykkere, med knyting oppe og nede. Kommer til å bruke sprinkelbeskytteren til han slutter med sprinkelsenga. [:)]

ORIGINAL: ToSmå2010

Brukte den til hun ikke brukte sprinkelseng mer..

5 mnd tror jeg

Vi hadde den vel nesten til hun sluttet å bruke senga, når hun var over 2 år- men det var mest fordi det virket som den gjorde henne "tryggere" oppi der [:)]

Back
Topp