Hvor lenge brukte du bagdelen av emmaljunga vogna?

Jeg har akkurat begynt å bruke den da, men ser for meg at jeg bruker den til ca 8 mnd alder. Det er god plass, lang og bred, så det skal vel litt til å vokse seg ut av den før det.
Vi har edge duo :)

Har Edge Duo. Til eldste byttet jeg til sportsdelen ved 5-6 mnd, men det var ikke pga plassen, det var fordi han ikke ville ligge i vogn lenger, han ville opp å se. Minste er 6,5 mnd nå, og bruker bagen. Fortsatt gooood plass!

Er det en slik liten ryggstøtte på baggene til emmaljunga, som man kan sette opp om man ønsker? Slik som Simo?

Er det en slik liten ryggstøtte på baggene til emmaljunga, som man kan sette opp om man ønsker? Slik som Simo?
Ja, på Edgen er det i hvert fall det. Jeg bruker den litt sånn innimellom nå, som jeg får støttet ekstra opp med vinterpose. Min eldste ville sitte mer enn han ville ligge, og da valgte jeg heller å bytte til sportsdelen, de sitter mye bedre der syns jeg.

Ja, på Edgen er det i hvert fall det. Jeg bruker den litt sånn innimellom nå, som jeg får støttet ekstra opp med vinterpose. Min eldste ville sitte mer enn han ville ligge, og da valgte jeg heller å bytte til sportsdelen, de sitter mye bedre der syns jeg.

Ja det skjønner jeg. Har forelska meg i emmaljunga vognene, og med ryggstøtten i tilegg så er jeg nok solgt. Takk for svar :)

Jeg har Mondial og det er vel den som har størst plass. Har en laaaang gutt og byttet nå når han var 8 mnd. Han hadde vel fortsatt plass, men selv om det er mulig å sette opp ryggen på bagen sitter han mye bedre i sportsvognen. Det begynte også å bli skummelt med tanke på at lillegutt kunne kravle seg over kanten på bagen.

Vi brukte baggen til city cross, den er uten ryggstøtte. Vi brukte den til ca. 6 - 7 mnd., for da ville jenta vår opp og se :) Men det var god plass, og vi kunne fint brukt den lenger!

På gutten brukte jeg en til han var ca 8 mnd. Var fortsatt god plass, men da ville han siite mer selv, og kunne kravle over kanten. Edge duovogn. Minsta ville ikke ligge i vogn, så vi brukte den sjelden. Brukte den bare om vi skulle noe, og da tfk-søskenvogna. Den er mindre, men brukte den vel til ca 7 mnd:)

Har emmaljunga citycross! Brukte bare bag-delen i 5 mnd da junior var veldig nysgjerrig av seg og bare ville opp og se :)

Hadde Citycross, brukte den i 5 mnd :)

Her er småen 6 måneder, og vi bruker bagdelen fremdeles. Har Edge duo, og gutten er 72 cm. Begynner å bli en smule trangt, men har ikke helt lyst til å bytte til sportsdelen helt enda.

Hadde mondial og byttet da hun var 12 mnd. Kunne gjerne hatt den lenger og jenta vår var lang for alderen. :)

Har emaljunga smart vogn. Bag delen ble brukt til hun var nesten 6 mnd, måtte da bytte om til bagdel i tvillingvogn for litlå fikk på seg skinner pga hofteleddsdysplasi.

Har ikke hatt den, men simo duo bagen som er like stor som edge bagen, og veninna mi hadde edge. Vi brukte begge bagen til jentene våre var 11mnd. :)

Vi hadde edge duo. Og brukte den til han var ca 6/7mnd. Kunne sikkert brukt drn lengre. (hatet sports delen)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har city cross og byttet da han var ca 7 måneder,da begynte det å bli trangt i lengden. Den er vel bare 75 cm lang,om jeg ikke husker galt?!

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Back
Topp