Hvor lenge brukte dere vogn?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hvor gamle var barna deres når dere helt sluttet å bruke vogn?

3 år, mener jeg det var.

Gikk over til vogn ned søskenbrett da eldste var ca 2,5, da kunne han stå på brettet på tur og låne brorens vogn hvis han plutselig ville sove i vogn :) minste ble to i juni, har fortsatt vogn.

Med eldste: sluttet å prøve å bruke bagdelen når han var ca ti uker, men sov i sportsdelen i barnehagen fra 14 mnd til ca 3 år, da sluttet han med dupp.

Med minste: blir nok ikke å bruke bagdelen, men blir nok å starte å bruke sportsdelen til soving i barnehagen til han og, er vel 13-14 mnd når han starter.

Ekstra sluttet med vogn på tur 1,5 og soving, 2,5 år. Kort vei til barnehagen og butikk. Yngste bruker fremdeles 2,5

Mnja, lot henne sove i den da vi hadde dobbel 40 års fest i sommer, hun var 3,5. Hadde med trille på ferie brukt i hunderfossen og dyreparken også. Ikke utenkelig mes trille i park neste sommer heller, kanskje. Om vi skal gå mye

Til vanlig bruk hjemme, når de sluttet å sove på dagen, for storvogna. Og trille på butikk sånn sporadisk... Vet ikke...

3 år med minste. Men eg bruker ta den med nær me ska længre turer før det blir litt før slitsomt før minste att gå så langt.

Vi sluttet egentlig da hun var 2 1/2, selv om vi ikke hadde bil, for hun ville uansett aldri sitte i vogna og hadde og har veldig mye energi. Men så ble jeg gravid og kasta opp masse på vei til barnehagen. Så da var det veldig greit å ha henne i vogna igjen.. så da brukte vi den igjen for min del, for det ble lettere å bare ha alt (henne og sekk og klær osv) i vogna.

Men vi leverte den på resirkuleringsstasjonen da hun var 3 år. Da var den helt utslitt. Så da vi begynte å bruke vogn med lillesøstra da hun ble født når storesøster var 3 1/2 hadde hun ikke sittet i vogn på flere måneder.

Nå har vi bil også, så ting er litt annerledes. Og lillesøster er litt roligere. Så får se hvor lenge vi kommer til å bruke vogna denne gangen

Eldste satt i vogn til hun var 3, iblant sto hun på brett. Yngste har astma, så han satt i vogn til 4.5 år ca. Han ble så sliten.

Sluttet nok ved 2,5 år. Men hadde den i tilfelle frem til hun var 3.

Han er 4 og bruker fortsatt vogna, hender han velger å gå men av ulike grunner må jeg ha den med om jeg ikke har tenkt til å bære han...

Joda, sant det. Min på 5,5 år kunne nok fortsatt brukt vogna si hvis han fikk velge selv, men kun pga latskap.
Ikke sant. Mens vi/jeg hadde ikke fått dratt på butikken eller til legen med 4 åringen, med mindre jeg bærte han pga astma. Fordi det er tungt å puste, eller når han har så kraftige voksesmerter at beina detter sammen under han, eller eksemen hans er ekstra ille og han har vondt i kroppen, sånn at å ha på sko gjør at han får ekstra sår. Ingenting av dette synes og med mindre du vet det så du meg trille rundt på en gutt på 4,5 år i vinter bare fordi han var lat. For selv om han er "syk" så må vi noen ganger i butikken, på apoteket, til legen, eller bare få oss en tur ut

Back
Topp