Hvor gamle var barna deres når dere helt sluttet å bruke vogn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husk på at det kan være grunner du ikke vet om som gjør at man bruker vogn på 4 åringerBruke vogn på fireåringerMin gikk tur-retur Gaustadtoppen da.
Joda, sant det. Min på 5,5 år kunne nok fortsatt brukt vogna si hvis han fikk velge selv, men kun pga latskap.Husk på at det kan være grunner du ikke vet om som gjør at man bruker vogn på 4 åringer![]()
Ikke sant. Mens vi/jeg hadde ikke fått dratt på butikken eller til legen med 4 åringen, med mindre jeg bærte han pga astma. Fordi det er tungt å puste, eller når han har så kraftige voksesmerter at beina detter sammen under han, eller eksemen hans er ekstra ille og han har vondt i kroppen, sånn at å ha på sko gjør at han får ekstra sår. Ingenting av dette synes og med mindre du vet det så du meg trille rundt på en gutt på 4,5 år i vinter bare fordi han var lat. For selv om han er "syk" så må vi noen ganger i butikken, på apoteket, til legen, eller bare få oss en tur utJoda, sant det. Min på 5,5 år kunne nok fortsatt brukt vogna si hvis han fikk velge selv, men kun pga latskap.