Hvor lenge brukte dere vippestol?

Bolla86

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Junibollene 2023
Vår vippestol er i ferd med å rakne i sømmen og jeg er så usikker på om det er noen vits i å kjøpe en ny. Lille er 6 mnd og bruker den ikke like mye lenger, men sitter stort sett i den hver dag mens jeg er på badet. Hun er ikke spesielt glad i at jeg er i et annet rom enn henne så må være med overalt og på badet er det ikke plass til annet enn å sette henne i stolen i døra.
Hvor lenge brukte dere vippestol?

Vi brukte den bare bittelitt de første tre mnd, men sånt varierer jo veldig. Tror du kan finne en del brukt også hvis du trenger en stol til uten at du vil bruke masse penger på den :)

Vi brukte nesten bare vippestolen til Stokke steps slik at mini kunne sitte ved oss når vi laget mat og satt og spiste. Den var brukte mye og kommer ikke til å klare oss uten til nestemann. Brukte den helt til mini kunne sitte selv i Stokke steps, ca 6mnd.

Vippestolen ble svært sjelden brukt på gulvet og om det kun er behovet ville jeg heller kjøpt en brukt.

Til 5-6 mnd, da ble han mobil og stolen ble uinteressant til annet enn klatrestativ :)

Takk for svar. Da gidder jeg ikke å skaffe en ny for da er det nok ikke lenge til hun er villig til å sitte i den... får heller finne en annen løsning frem til hun sitter på egenhånd [emoji4]

Tror vi brukte den til første var godt over året:p og lillebror får fremdeles mat i den men han er lei. Nå er den bare sett på som klatrestativ. Han er 9mnd:)

Han elsket den, så til han var nesten 1.år.

Back
Topp