Hvor lenge brukte barna deres strl 92?

x1xJaCkLiN

Elsker forumet
:)

min bruker det i bokser nå,og han e tre! bruker str 86 i T-skjorter og enkelte gensere![:)]

Såpass:) Ja, det er jo en del forskjell på enkelte strl da!
Veier han mye og hvor lang er han da?:)

ORIGINAL: JaCkLiN

Såpass:) Ja, det er jo en del forskjell på enkelte strl da!
Veier han mye og hvor lang er han da?:)

han er 90cm og rundt 12 kg tror jeg! han er ikke den største,men det er ikke foreldrene heller[8D]

Hehe, min er 16 mnd og bruker det nå...Han er bare rundt 83-84cm(eller det er ikke bare bare), men han er brei over skuldra og lange armer så bodyer i 86 stopper midt på armen[:D] Det rare er at han er veldig slank, men han er lik faren i kroppsbygning. Lang og slank med breie skuldre/lange armer.
Gubben bruker xl i gensrer, og det skjer faktisk at dem er for korte til ham i lengden.
Litt utav spor her. Aner ikke hvor lenge knerten kommer til å bruke 92, men han har jo omtrent hoppet over størrelser tidligere, men de vokser jo ikke fullt så fort i denne perioden som de har gjort.

Snuppa brukte strl 92 fra hun var 1 1/2- 2 år til ca rett før 3 år.

Snuppa mi er 1 1/2 år og jeg har nå begynt å kjøpe 92 i en del klær!! [&:]
Hun veier 13 kg og er mellom 84-86 cm ett sted tror jeg. Noen klær i 86 er litt starmme rundt magen[8D]
Fortsetter hun å vokse sånn, så er det ikke sikkert vi kan bruke 92 i så lang tid... det blir spennende å se[;)]

ORIGINAL: emiliani

Hun veier 13 kg og er mellom 84-86 cm ett sted tror jeg. Noen klær i 86 er litt starmme rundt magen[8D]
Fortsetter hun å vokse sånn, så er det ikke sikkert vi kan bruke 92 i så lang tid... det blir spennende å se[;)]

Vår gutt er  ikke så veldig lang, men han er kraftig.. merker at noen bodyer i 86 har begynt å stramme i lårene og rundt magen.. tipper nok han vil bytte til strl 92 i beg av sommeren.. men regner med han blir å strekke seg en del, og ikke legge sånn på seg i omkrets fremover :p  Satser på at 92 iallefall varer frem til nyttår da..

Frøøkna mi er ikkje begynt å bruke noe særlig med 92 enda[&:] er i 86 (faktisk enkelte klær i 80 også!). Er begynt å kjøpe 92 og regner med hun går inni den i løpet av noen mnd, regner med hun holder seg i 92 til neste år[8D] begynte så smått med 86 i fjor sommer[8D]  Det negative er jo at jeg blir jo såååå lei klærne hennes![&:][8D]

Det brukes ennå her. Har nettopp begynt handle inn noe i str 98 jeg.

ORIGINAL: JaCkLiN

ORIGINAL: emiliani

Vår gutt er  ikke så veldig lang, men han er kraftig.. merker at noen bodyer i 86 har begynt å stramme i lårene og rundt magen.. tipper nok han vil bytte til strl 92 i beg av sommeren.. men regner med han blir å strekke seg en del, og ikke legge sånn på seg i omkrets fremover :p  Satser på at 92 iallefall varer frem til nyttår da..

Jeg også tenker at hun kommer til å strekke seg mer opp enn hun "legger seg ut" fremover.
Verken pappan eller jeg er store, men pappan er lang! (hun ligner mest på pappan).
Hadde jo vært fint om hun kunne brukt klærnes fulle lengde også[8D] hihi...Vi har nok alltid hatt litt for lange ermer og ben på klærne siden det meste har blitt litt trangt...
Det forrandrer seg nok ettersom de bare blir mer og mer aktive;) ;) ;)

Han brukte aldri str 92[:D] Før jul brukte han 86.. Men har vokst så sinnsykt masse, så hoppa rett over på str 98[:)]
Så fra nå skal jeg slutte å kjøpe inn klær lenge før de passer..

Mini er snart to og bruker 92. Kan faktisk bruke noen bodyer i 86 fortsatt. Han er lang i beina, så 98 i bukser, kan snart brukes.

bruker 98.. en del av 92 passer, men syns d er liksom som akkurat passe, og liker å ha d litt romslig =)=) - så her går d i 98..

Back
Topp