Hvor lenge brukes babygym?

elisandr

Forelsket i forumet
Kanskje litt teit å spørre om dette, men hvor lenge kan man bruke babygym til de små?
Har en sånn type med alt-i-ett; Laban/Tummen-greie med teppe under m/leker hengende fast + 2 bøyler over m/leker dinglende...
Har liksom latt vær å bruke de i det siste fordi unga ruller seg både hit og dit, og da er det mye bedre plass på et annet leketeppe jeg har liggende...
 
Vi hadde Fisher pricer sin og den pakka jeg vekk da hun var 10 mnd. da holdt hun vel på å voldta den greia.
men mange jeg kjenner hadde allerede pakket bort sin for lengst. men Linnea likte å sitte der og høre musikk eller å leke med det som hang på, så derfor hadde vi den lenge.
syns du selv bare skal se ann jeg. viser ungene 0 interesse så er det jo bare å pakke den bort.
 
 
Vi hadde en babygym fra Bellino - og pakket den vel vekk når han var 9-10 mnd.
Men det er en type som på en måte vokser litt med barnet, i starten lå han oppi, etterhvert satt han.
Når han begynte å rive den omtrent sønder og sammen bestemte vi at han hadde vokst fra den [;)]

 
Amalie brukte sin til hu var 8-9 mnder trur jeg.. hu syntes den var kjempe spennende[:)]
 
 
Back
Topp