hvor lenge bruker man nesespray??

VilSåGjerne

Forumet er livet
for eg e dritt lei min. om morningene svir den noe sykt i nesen min[:'(][:'(][:'(]ekkelt

så korti slutter en på den?

Den dagen man setter EL-sprøyten er siste dag med spray[&:] Jeg også er dritt lei sprayen, blir jo så dårlig av den[:'(]

lurer på korti eg skal ta den eg. eg vet faktisk ikke noen ting ka som vil skje videre før i morgen når eg e på ul.....

får for guds skyld håpe at det er noen egg inni der og at de er "ferdig kokt" [:D]

men den sprayen vil eg virkelig bli kvitt[:)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

for eg e dritt lei min. om morningene svir den noe sykt i nesen min[:'(][:'(][:'(]ekkelt

OBS jeg håper ikke du har tatt over min hovne neseblødendes nesen min, det er nok slimhinnene dine som ikke liker nesesprayen noe særlig, jeg håper at det ikke blir for ille. Hvordan er det har du nysetokter også?

lurer på korti eg skal ta den eg. eg vet faktisk ikke noen ting ka som vil skje videre før i morgen når eg e på ul.....

får for guds skyld håpe at det er noen egg inni der og at de er "ferdig kokt" [:D]

men den sprayen vil eg virkelig bli kvitt[:)]

Å nei jeg håper du har rå egg da, du hvet hvordan det går med hønse eggene når de blir kokt, de blir HELT DØE.

Lykke til på ultralyden i morgen

ORIGINAL: twinanne

OBS jeg håper ikke du har tatt over min hovne neseblødendes nesen min, det er nok slimhinnene dine som ikke liker nesesprayen noe særlig, jeg håper at det ikke blir for ille. Hvordan er det har du nysetokter også?

ikke vet eg kem du har sendt det til,men ikke te SJEFSHØNA!!!!!
men de to siste morningene no har det svidd noe sykt. tror eg har nyst en gang siden eg startet.

den sprayen ja, merket den ikke til slutt en gang jeg :) det verste var på ha på vekkerklokke hele tiden syns jeg.

lykke til imorra

Back
Topp