Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde tenkt å klare meg uten, men kolikkungen fikk vippestol da han var 4-5 mnd slik at jeg skulle få en sjanse til å spise middag. :p
Var heldig at vi ikke kjøpte før da - de fleste vippestoler holder opp til 9 kg, og det passerte Jr. dagen før han ble 4 mnd. ;)
Så da valgte vi en Baby Bjørn, som skulle holde opp til 2 år og kunne brukes som "kosestol" når man sluttet å bruke "magebeltet" - bare at det var en 13 kg grense også, og den passerte Jr. rett etter at han fylte året, så det ble ikke så veeeldig lang bruksperiode.
Men den var gull verdt rundt 6-12 mnd, når han begynte å bli mer aktiv og jeg ble alenemor til kolikkungen - kunne putte ham i den utenfor dusjen slik at han kunne se meg, men ikke krabbe inn i dusjen, kunne få lage mat og SPISE DEN uten å ha "blekkspruten" i fanget, og kunne noen ganger minske magesmertene hans ved å vippe ham i stedet for å bære rundt på ham for tredje timen i strekk.
Dattern brukte den fra 5 mnd til 6-7 mnd aldern. Etter det ble den svært lit brukt.
Lillebror har brukt den fra 3,5 mnd til ja han bruker den fortsatt (7 mnd). Men det går flere dager uten også. Synes det er litt kjekt å sette han i den om alt annet er litt kjedelig å han skal få litt forandring. Eller at jeg gir han et måltid i stua eller noe.
Jeg skal ha babybjørn fordi jeg tror det er den stolen som kan brukes lengst! Venninna mi hadde det, og den ble brukt helt til barnet ble to år (belte ble fjernet og den ble brukt til kosestol/se på tv stol) :)