Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo det gjør deSlutter vel aldri. Ser de fleste barna på skolen her ( er naboen med akebakken ned til gjerdet vårt) bruker enten dress eller bukse hele vinteren uansett alder.
Her er det farger som ønskes , de har de fleste voksne også rundt herBruker den ofte. Hu liker den godtOg bruker den vel helst på fjellturer eller med speideren
Hu er 11 år. Kjøpt en svart da, siden det blir litt mer "voksent"
![]()
Kjekt med farger daHer er det farger som ønskes , de har de fleste voksne også rundt her
Jada farger er fint detKjekt med farger daJeg elsker farger selv [emoji14]
Nå måtte jeg tenke ...men jeg husker at vi brukte utebukser til vi sa i fra at nå vil vi ikke bruke dem mer. Jeg tror jeg var rundt 13 år når jeg slutta... husker dem litt for gått, håper de har blitt noen bedre i passformen siden jeg var litenMin blir 11 år i år , han bruker nå hvertfall men når er det vanlig at de slutter?
N0 bruker han jo den fordi han aker ute i frimimuttene
Ja det gjør deSlutter de da? Jeg har aldri sluttet, bruker det selv ofte. Tur i skogen, står på ski, leker i snøen.
Tror de tenåringene jeg kjenner også bruker bukser til de samme anledninger som meg![]()
Ja det gjør de
Lest på diverse forum.nå å ser mange slutter en gang i løpet av barneskolen
Min prøvde seg på å ikke ville ha på i fjor men fikk beskjed om å dra den på segjenta mi er snart 11...tror hun har hatt utebukse på 5 ganger de siste to årene....hun liker ikke å bruke vinterbuksa hvis hun først skal ha den på gå grunn av en skoletur eller noe, så.da bruker hun bare skallbukse med ull og joggebukse underer vanskelig å tvinge[emoji23]
Min må.også bruke nå men vil ikke tvinge han den dagen allr andre slutterDa blir det kaldt, mine barn får ikke slutte.
Skal de ut i skogen, stå på ski, eller base i snøen må bukse på![]()
bra hn dro den på da. jeg bruker ikke bukse selv og tvinger derfor heller ikke henne om det ikke er flere minus og de skal i skogen eller på aketur. men det er ikke så ofte[emoji5]Min prøvde seg på å ikke ville ha på i fjor men fikk beskjed om å dra den på seg![]()