Hvor lenge bruke Ergobaby nyfødt innlegg?

Løvetann1

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Jenta mi er 2 1/2 mnd nå. Hun vil aller helst ikke sitte i nyfødtinnlegget lenger fordi hun vil ha bena nedover, ikke krøllet i froskestillingen. Hun sitter gjerne i 5-10 minutter før hun begynner å klage og strekke på hele kroppen. Kan jeg bruke Ergobabyen uten nyfødtinnlegget? Vet det står på Ergobaby sine sider at en skal vente til hun blir 4 mnd, men da er jeg stygt redd at jeg ikke kommer til å bruke den noe særlig før da...
Hva er deres erfaringer?

Jenta mi er 2 1/2 mnd nå. Hun vil aller helst ikke sitte i nyfødtinnlegget lenger fordi hun vil ha bena nedover, ikke krøllet i froskestillingen. Hun sitter gjerne i 5-10 minutter før hun begynner å klage og strekke på hele kroppen. Kan jeg bruke Ergobabyen uten nyfødtinnlegget? Vet det står på Ergobaby sine sider at en skal vente til hun blir 4 mnd, men da er jeg stygt redd at jeg ikke kommer til å bruke den noe særlig før da...
Hva er deres erfaringer?
hun er nok litt liten til å ikke ha innlegget lenger. Om du setter henne i selen uten den vil selen bli for bred og hun får ikke bøyd knærne. Men hun kan ha bena ned med innlegget, altså :D

Minsten våkna nå. Men google Ergo baby insert, så ser du på noen av videoene på youtube hvordan babyen kan ha bena ut!

Da mi ikke ville sitte i innlegget lengre tok jeg utav puten og brukte bare den. Da satt hun på den og fikk beina i god stilling og ikke utover når hun var så liten. Er anbefalt å bruke innlegget til 4 mnd alder.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp