Hvor lenge blør man?

MarsMamma2015

Betatt av forumet
Nå har jeg blødd i over 6 uker etter fødsel, jeg trodde 6 uker var litt "maks", men det er det kanskje ikke? Er mer utflod blandet med litt blod nå da, men likevel.. Og så tenker jeg i forhold til legesjekk man skal bestille til ca 6 uker etter fødsel, er ikke det med gynekologisk undersøkelse og litt dumt da når man ikke har sluttet å blø?
 
Jeg blødde også til jeg var litt over 5 uker..hadde et par dager opphold å så kom mensen...!!! Endelig ferdig nå.. 8 uker tokk d! Jaddaaa....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
8! Uker?
Det var lenge. Føler med deg. Jeg krysser fingrene for at jeg er ferdig hver dag.
 
Med storebror blødde jeg i 8 uker, denne gangen i 5, men er fortsatt litt slimete og av og til blodtilblanda utflod. Lillebror er 7,5 uke nå.
Var på 6 ukerskontroll, og det gjør ingenting at en fortsatt blør!
 
Jeg blødde i 2-3 uker, etter det har ikke vært en dråpe blod..Men jeg regner med det er veldig individuelt da :)
 
Jeg blødde også til jeg var litt over 5 uker..hadde et par dager opphold å så kom mensen...!!! Endelig ferdig nå.. 8 uker tokk d! Jaddaaa....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, etter 7 uker gikk det rett over i mensen, gitt! Spent på om det er over når mensen er over :)
 
5 uker her med to små blødninger etterpå som ikke kan regnes som mensen. Håper at jeg slipper å få mensen litt til :p
 
Ikke no uvanlig. Virker ikke som det er vanlig med gyn. undersøkelse på den kontrollen. Virket ikke sånn på legen min, men ba henne ta en sjekk om det var ok.
 
Jeg blødde i to uker... så etter fem uker fikk jeg det jeg trodde var mensen... så stoppa det og nå er det gått ni uker og jeg blør 2-3 dager i uka... Lurer på om ting ikke er heeelt som det skal være.
 
Hmm, nei det høres noe merkelig ut. Jeg har ikke blødd siden mensen som varte i en uke. På legekontrollen tok hun gyn. undersøkelse, virket som det var en del av kontrollen - "så tar vi en gyn. undersøkelse". Hadde akkurat sluttet å blø (hadde kontrollen litt sent), så det var ikke noe issue :)
 
Back
Topp