hvor lenge blør man?

olsenbanden2

Betatt av forumet
Hvor lenge er det vanlig å blø etter fødsel? Det endte jo m hastekeisersnitt for meg, men det går vel for det samme. Blødningene er jo av livmoren som trekker seg sammen.
 
Ikke uvanlig med 8 uker heller.
 
Ca 3 uker på meg... men har fortsatt litt farget utflod.
 
jeg blødde i ca tre uker etter fødselen!
 
BLEIE?? Jeg synes bind er ille nok jeg!! Sverger liksom til tamponger her, har aldri brukt bind en dag i mitt liv.. Er det vanlig å måtte bruke bleie? *panikk*
 
5-6 ukers med meg.
 
Blødde i ca 5-6 uker.
 
Sverger liksom til tamponger her, har aldri brukt bind en dag i mitt liv.. Er det vanlig å måtte bruke bleie? *panikk*


Hehe, tror ikke du hadde klart å dytte opp en tampong etter en fødseln, hadde i hvertfall aldri jeg klart. Jeg blør like mye enda jeg da. Men vanlig nattbind holder massevis.
 
men du lindaen,tro meg,du vil ha bleie første dagen,det er ganske mye som renses opp i der inne!!


Det tror jeg ingenting på.. Da sitter jeg heller på dass! Faen så krenka man skal bli i og etter fødsel.. [:@]
 
Jeg blødde i ca 10 uker jeg oxo fikk jeg mensen etterpå. Veldig hyggelig[:D]
 
hei.. hadde også hastekeisersnitt. nå er nurket 2 uker gammel og jeg sluttet å blø etter 6 dager.
forrige gang jeg gikk gravid så hadde jeg en normal fødsel, og da blødde jeg i nesten 4 uker.
 
Jeg blødde de første to ukene, og fikk igjen mensen første juledag. Brukte bleie de to første dagene, så gikk jeg over på tore,tykke bind, og til sist vanlige bind. Tampong skal man ikke bruke den første tida etter fødselen, det kan forårsake infeksjoner fikk jeg høre. og ettersom jeg hadde livmorbetennelse som 18-åring,(antagelig pga overdreven tampongbruk i følge legen) bruker jeg tamponger svært sjelden til vanlig også.
 
det varierer,alt fra 2 -8 uker,selv blødde jeg i ca 5 uker[:)]
 
Back
Topp