Hvor lenge blør man egentlig etter abort?

Solstråla2024

Forelsket i forumet
Vi som prøver :)
Sommerfuglene
Vet det er forskjellig som alt annet, MEN hvor lenge er for lenge liksom?
Jeg har nå blødd i over 6 uker, dabbet fort av til å bli bare bittelitt, og tror det var mensen som kom etter 4 uker - hadde det i 1 1/2 uke, men blør fremdeles litt - plutselig pause på en dag også er det litt igjen, jeg er sååååååååååå lei!!!!!!

Det kommer veldig an på hvor langt du var på vei tror jeg. Men ville kanskje tatt kontakt med gyn for en liten sjekk, evt en UL for å sjekke evt rester

Har du tatt graviditetstest og sjekket om den er blitt negativ? Om den fremdeles er positiv og du har blødd i 6 uker bør du ta kontakt med med lege/gyn avd. for evt utelukke rester :) .

Har du tatt graviditetstest og sjekket om den er blitt negativ? Om den fremdeles er positiv og du har blødd i 6 uker bør du ta kontakt med med lege/gyn avd. for evt utelukke rester :) .
Den var positiv lenge, men er nå blitt negativ den siste uken…
Kan man ha noe rester med negativ test, eller ville den vist positiv da?

Mistet i uke 10. blødde i en uke og fikk negativ test etter den uken. Hadde en innvendig ultralyd for å sjekke at alt var kommet ut. Så tror også det har mye å si. Hvis ikke kroppen får ut alt med engang så kan man holde på en stund med positive tester har jeg hørt

Mistet i uke 10. blødde i en uke og fikk negativ test etter den uken. Hadde en innvendig ultralyd for å sjekke at alt var kommet ut. Så tror også det har mye å si. Hvis ikke kroppen får ut alt med engang så kan man holde på en stund med positive tester har jeg hørt
Oi en uke! Snart på 7 uker her, ikke rart man blir lei….

Back
Topp