Hvor lenge blødde du etter SA?

Casso

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Septemberskattene 2023
Og hvor langt var du på vei?

Jeg har nå først spottet i to dager, deretter blødd i 5 dager. Var 4+4 når jeg begynte å blø.

Prøver å finne et cirka svar på hvor lenge dette kommer til å vare, så da er det fint med deres erfaringer :-)

Lurer også på når testene deres ble svakere/ negativ

Nå er det noen år siden, men jeg mener at det var rundt 2 uker. Jeg tok ingen tester etter bekreftet sa på ultralyd.

Tror jeg blødde i 4-5 uker ene gangen, og som en vanlig mens de andre. Litt opp og ned.

Jeg begynte å blø fredagskveld, da var jeg 4+3, så blødde jeg en del utover dagen i går, men i dag blødde jeg kun første gangen når jeg var på do. Så jeg er også veldig nyskjerrig på det samme som deg.

Men jeg fikk negativ test allerede i går da.

Ved 4 til 5 uker har det vært som en kraftigere mens, antall blødningsdager har vært ca. det samme som ved vanlig mens. Så tidlig har også testen ganske fort blitt svakere/negativ.

Jeg kom meg bare til 4+6 første gangen jeg ble gravid, blødde i ca 8-10 dager. Her begynte jeg å blø kraftig med en gang, blødde ganske mye de første dagene, og de siste dagene kom det mest brunt gammelt blod. De par første dagene jeg blødde ble testene mine faktisk sterkere, som ga litt falskt håp. Testen ble ikke helt negativ før jeg sluttet å blø.

En ukes tid. Som en vanlig mens, ikke smerter. Var i uke 9.
To dager med lite blødning da jeg mistet en tvilling. I uke 6. Ikke smerter.

Takk for svar dere :-) Nå har jeg blødd i 9 dager, og det ser ikke ut som om det gir seg med det første!!

Back
Topp