hvor lenge(angående straff konsekvens)

bondekone

Forumet er livet
jentungen her på 4år satt å slo på ds'n og jeg sa først i fra at hvis ho ikke sluttet med det så måtte jeg fjerne den. Da satte ho seg på den og sa ho skulle ha lille ds og ikke rød. Endte med at jeg fjernet helle ds'n og la den i skape. Og forklarte at der måtte den ligge en stund siden ho bare ville ødelege den med å drive på slik.
Men hvor lenge ska jeg la den være der? Ho har ikke spurt etter den etter at jeg fjernet den for ca 2 timer siden

La den ligge der! Ta den heller fram som en form for belønning en gang?[8|]

Du får spørre ho. Om hun ikke er fornøyd med fargen så trenger hun kanskje ikke ds da. Hadde ikke giddet å finne den frem om hun ikke spørr etter den i alle fall. Ungene her har vært uten ds i flere dager...men de er større og hadde gjort noe verre.

ORIGINAL: karaoke

Du får spørre ho. Om hun ikke er fornøyd med fargen så trenger hun kanskje ikke ds da. Hadde ikke giddet å finne den frem om hun ikke spørr etter den i alle fall. Ungene her har vært uten ds i flere dager...men de er større og hadde gjort noe verre.
jeg har litt tenkt tanken om å bare la den ligge der den er til ho spør etter den, og spørre ho da om ho ville ta vare på den og ikke prøve å ødelege

Hadde latt den ligge i sikkert ei uke eller så jeg...for det gjør jeg når storesøster her ikke oppfører seg å straffen er å miste Ds`en...

Back
Topp