Hvor lenge ammet du?

2 uker med førstemann, deretter pumping i 2 mnd før slutt.

Ammet 13 mnd med andremann.

Ammer fremdeles tredjemann, som straks er 11 mnd. Satser på rundt ett år amming denne gangen også :)
 
Ble 17 mnd med begge to :) Eldste avvendte seg selv og yngste måtte jeg slutte å amme fordi hun skulle ha typ hver time hele natta, masse på dagtid og slutta omtrent med fast føde rundt 16 mnd, det skulle bare være pupp. Og DET orka jeg ikke.
Hadde opprinnelig en plan om å amme en til to ganger daglig frem til 2 år, eventuelt lenger. Men det ble ikke sånn med noen av dem, og det er helt greit. Fullammet begge i 6-7 mnd.
 
Første 14 og andre 20 månader, tredje kommer i slutten av desember så håper at amming går bra denne gangen også :)
 
Ammet første barn i nesten 3 år. Sluttet ila graviditeten med nummer to. Det var ikke planlagt, det bare ble sånn. Ammer det andre barnet nå og har ingen bestemt plan for hvor lenge jeg skal amme denne gangen heller, men jeg har en følelse av at det ikke kommer til å bli like lenge som med første.
 
1 år. Vart ein ganske naturleg slutt, då han viste mindre og mindre interesse og det naturleg nok då vart mindre melk :)
 
2 år og 4 mnd med storesøster, da avsluttet jeg.

Ammer lillebror enda, men han er bare 4 mnd (2 mnd korrigert). Håper kunne amme lenge.
 
Nr1; fullammet 4mnd - delammet til 6mnd (pga egen psyke).
Nr2; ammet til 8 mnd (da begynte hun å bite så fælt at det brått ble stopp).
Nr3, ammer enda. Hun er 14 mnd. Usikker på om hun blir å stoppe selv, men kjenner at amming + graviditet kan være litt ekstra. Hun får bare 2x døgnet.
 
Back
Topp