Hvor lenge ammet du?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
jeg har vært så heldig at jeg har kunne ammet helt til jeg har havnet på fødestua med nr 2-3og4 før jeg har måtte slutte. da har banret vært 2år.siden jeg fikk min første i 2007 så har jeg ikke vært uten brystmelk.

Ammer så lenge jeg kan og har melk enn så lenge er lillebror bare 3 måneder mn fullammer:)

Har ikke planlagt noe som helst, og tar det som det kommer:)
Snuppa er 3,5 mnd og jeg fullammer

Hun er 15mnder nå, ammer fortsatt. Håper å holde på i minst 1år til, men hun får styre dette helt selv.

Lille e snart 3 mnd å æ måtte nettopp gi opp amminga. Fikk ikke opp produksjonen å han krevde så mye mer melk enn d æ hadde, så vi måtte begynne tidlig me mme. Så æ amma først åsså viss d ikke va nok fikk han mme i tillegg. Men no ville han ikke ha pupp mer. Han bare gråt, kava å spøtta ut puppen når æ prøvde. Blei nok enklere me flaska for hannes del ja...

Jeg ammer fortsatt hun er 10 mnd og en uke. Vi skal amme så lenge hun og jeg vil. Vi koser oss fortsatt masse med det

Ammet til han ikke ville ta puppen lengre. Da var han 6 mnd. Jeg hadde planer om å amme lengre.

Eldste ble ammet til han var 10mndr
Andremann ble ammet til han var 7mndr
Tredjemann ble ammet til han var 8-9mndr
Og miste frøkna ammes fortsatt og hun er snart 7mndr

De tre eldste slutta av seg selv ;)

Fullammet i 4 mndr. Kjempet gjennom en mnd til med pupp og mat. Han var lei melk og det var veldig trist. Jeg likte veldig godt å amme.

Fullammet i 2-3 mnd og da nekta ungen å ta puppen så var igrunn ikke noe valg for meg å slutte. Hadde sagt på forhånd at jeg skulle amme så lenge hun ville, det gjorde jeg jo forsåvidt men hadde sett for meg at jeg skulle holde på litt lengre :p

Hadde planer om å amme i et år, men da hun ble 7 mnd ville hun ikke mer. Måtte bare gi opp :(

Storesøster sluttet vel da hun var ca 9-10 mnder, lillebror sluttet nå når han var 8,5 mnder.

Back
Topp