Hvor lenge ammer dere?

mharty

Forelsket i forumet
Det lurer jeg på?:p når virker de forsynte? Snuppe mi sovner en del, så må hele tiden plage henne under amminga, for d blir mye kosesuging på henne..

noen ganger er hun ivrig å er ferdig på 10 min.. mens andre ganger går det lett en halv time..:)

På kveld og natt sovner han ofte etter ca 15 min, våkner da ganske raskt og vil ha mer. Om dagen kan han bruke opp mot tre kvarter til en time, og da blir det pause på 2-3 timer etterpå... Er kun fire dager gammel

Jeg ammer ikke lengre. Men hadde store problemer med det. Hu kunne drive å tulle i nesten to timer også våkne igjen etter en halv time. Veldig slitsomt om natta.

Han er nå 4 uker og ammingen er blitt mere effektiv. Drikker bare en pupp av gangen som regel. På natta tar det ca 10 min. På dagen kan det ta litt lenger tid. Er han urolig kan vi jo holde på en stund:)

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013

Alt for kort;P rekker jo ikke sjekke alt jeg skal på nett en gang jo ;) neida, han er bare veldig effektiv og flink;) blir ikke sår når han er så kjapp ihvertfall!

Spørs. Hun er effektiv (men den tregeste av mine 3:-)), så på dagtid er 10-15 mer enn nok til et måltid. Hun kunne helt klart ha kosesutta i en times tid... Men her i huset lærer barna fort at mamma ikke er en smokk kanskje derfor de blir effektive:-) på natta, derimot, sliter vi litt med at hun sovner fra. Med det resultat at hun måtte ha mat hvert 20.min. Så nå "plager" jeg henne slik at hun får spist ferdig. Bruker da ca 20-30min per måltid på natta. Til gjengjeld har hun bare 2 måltid (i tillegg til i senga når vi legger oss og når vi står opp), mot 8-10 måltid før jeg begynte å holde henne våken....

Jeg får ikke jenta mi til å sove skikkelig på natten.. Hun sover msks to timer i strekk, mn ofte bare 1 time mellom hver smming.. Sliiitsomt!:p

Jeg får ikke jenta mi til å sove skikkelig på natten.. Hun sover msks to timer i strekk, mn ofte bare 1 time mellom hver smming.. Sliiitsomt!:p
Uff, håper hun øker på sovelengden på natta, vet hvor slitsomt det er med mating annenhver time...! Her sover han minimum to timer mellom hver mating på natta(banke i bordet nå!) ;)

Med mme sover min mellom 6 og 7 timer om natta. Kjempe deilig. Men det kan også være fordi hu spiser veldig mye og er 7 uker gammel.

Med mme sover min mellom 6 og 7 timer om natta. Kjempe deilig. Men det kan også være fordi hu spiser veldig mye og er 7 uker gammel.

Åh, det hørtes sykt deilig ut!!! Håper lilletuppa her også blir flinkere til å spise seg opp til natten etterhvert!

Back
Topp