Hvor lenge ømme bryster?

Phis

Gift med forumet
Februarlykke 2022❄️
Junibollene 2023
Fikk ømme bryst litt sent, typ uke 6/7. Er nå 11+0 idag og de er fortsatt ganske ømme og stramme, på en måte. Vil dette vedvare, varierer det ila svangerskapet, eller er alle variasjoner normale?:) Hva kan jeg forvente? Er første gang jeg har kommet så langt:)

Jeg er 12+1 i dag og mine er også fortsatt ganske ømme. Merker ikke så mye til det i løpet av dagen, men er ganske vondt/ømt når jeg tar av meg bh, og når jeg våkner på morran og tydeligvis har ligget ei stund i samme stilling :yuck:
De har også vokst del, og var egentlig mer enn store nok fra før...

Jeg er 14+3 i dag og de er fortsatt ømme her. Jeg ser på det som positivt, da vet jeg at jeg er gravid enda. :)

Jeg er 16+3 og de er fortsatt ømme :p

Sniker fra des

Jeg er 20+0 idag, og de er fremdeles ømme o_O

Fortsatt øm her, 11+4 idag. Kan ikke huske at det var ømt så lenge forrige svangerskap

Med første mann var det ømt hele graviditeten. Så ut som jeg hadde tatt silikon. 13+3 idag ikke øm men gjør vondt å amme.

Jeg er 12+1 i dag og mine er også fortsatt ganske ømme. Merker ikke så mye til det i løpet av dagen, men er ganske vondt/ømt når jeg tar av meg bh, og når jeg våkner på morran og tydeligvis har ligget ei stund i samme stilling :yuck:
Jeg har det helt likt som deg, og jeg er 14+5 idag:hilarious: Det har vært sånn i mange uker nå:confused:

helt det samme her. Har det så vondt når jeg våkner på morgen og reiser meg opp at mannen kan høre meg å bsjdkwlsbfveklwle hver eneste dag. Jeg syns er veldig ubehagelig og også hadde ganske stor fra før… jeg vil ikke ha mer boobies :hilarious::hilarious::hilarious:

Jeg hadde ømme pupper til jeg sluttet å amme ungene.
Dog synes jeg de er mindre ømme denne gang enn da jeg var gravid med eldste, men fortsatt ømt.

Sniker fra Desember: har ikke hatt skikkelig ømme bryst denne gangen, men mine blir litt såre enda. Kommer og går, og har endret seg en god del og vil vell endre seg mer etterhvert vil jeg tro

Back
Topp