Hvor leker /oppholder barnet seg?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
I stuen og rundt dere eller leker de på rommet mest? Dette er jo selvsagt aldersbetinget , men noen trives bedre på rommet enn andre likevel . :) mine leker på rommet sine mer og mer, 3,5 og 5,5 år:) Eldste har alltid lekt litt der.

Stua. Men det er fordi rommet hans fortsatt er «babyrom» og han har alle lekene på stua. Snart to år og vi skal snart gjøre om rommet hans til «stor gutt» rom

Mest stuen 2 og 4 men leker mer og mer på rommet

Mest i stuen . Men han leker på rommet sitt innimellom også. Har kun de lekene han leker med der og da i stuen. Så han må rydde de tilbake på rommet når han er ferdig :p

Eldste på snart 4 leker på rommet sitt om vi er med :p vil ikke være alene. Så det blir mest i stua og gangen. Usikker på hva jeg skal kalle det rommet mellom alle soverommene, badet, stua og trappa... Har god plass der, og det har blitt gjort om til et slags lekerom som vi har oversikt over fra stua og, så da er de aldri alene når de leker.

Minsten på 14 mnd har ikke eget rom klart enda, og leker helst der hvor storesøster er :) eller der jeg er,men aller helst i mat og vannskåla til hunden

Litt på rommet, litt på stua, og litt over resten av huset. Det ligger leker over alt ^^

Mest i stua. Er best plass i stua og da har de noen til å mekle når de krangler.

Mest i stuen og på kjøkkenet, og litt på lekerommet. Regner med lekerommet blir tatt mer i bruk når hun blir eldre, er 1,5 år nå.

Mest på stua (og verandaen når det er fint vær), har begynt mer og mer å leke på rommet. Men hovedsaklig stua.
De er 2,5 og snart 5 år.

3åringen bruker soverommet i hovudetasjen som lekerom, så enten der inne eller på stua :)

Eldste er mest på rommet, og de to minste leker mest i stua. Vi har stue i en etasje og soverom i en annen, så jeg tror det er derfor det blir sånn. De leker en del på rommet hvis jeg er i den etasjen for å gjøre husarbeid der. De er ikke nødt til å være i samme rom som oss, men liker at vi er litt i nærheten.

Mine på 3 og snart 2 år leker i stua eller på kjøkkenet. Har soverom i en annen etasje og de vil gjerne være i nærheten av oss

Straks 3åringen leker der vi er. Kommer gjerne drassende med en pose leker og liner opp på badet om jeg sitter på do :P
Eldste er mest på rommet, siden playstationen er der :P

Treåringen leker der vi er, men kan gjerne ta med venner eller lillebror og leke litt andre steder. Han er veldig sosial. Toåringen kan fint leke litt for seg selv i et annet rom, men helst i stua fordi vi har flest leker der.

I stua når vi er nede, på rommene sine når vi er oppe. :)

I stuen, de er 9,4 og 2 år:)

Eldste sitter gjerne og tegner eller pusler ved spisebordet i stuen og de to minste liker dra alle lekene utover gulvet :p

Toåringen har blitt flinkere til å leke på eget rom i det siste, men foretrekker stuen

Rommet hans har bare seng og ingen leker, så det blir mye stua. Men han like best å leke med alle klærne sine inne på badet, stappe inn og ut av vaskemaskin. Så vi er en del der også :p

3 år, mest i stua, men mer og mer på rommet, særlig når vi har besøk av andre barn :) Leker også litt ute alene hvor vi følger med gjennom vinduene, har inngjerdet hage, men nå har han akkurat skjønt hvordan porten åpnes :p

Back
Topp