hvor langt

siwro

Gift med forumet
på vei var dere npr dere fikk f´time til UL?
jeg har fått time når jeg er 23 uker :O altså utti januar. har jo sååå lyst å se på lille:-)

her sitter jeg og kjenner på alt som skjer og ikke skjønner hva alt er for noe.
kjenner plutselige kjempestikk i eine sida av magen, som kom 2 ganger på rad på kort tid :p
og noe så skjer i korsryggen mye, men klarer ikke forklare hva :p
så kjennes det ut som den eine brystvorta skal falle av :p.
mye rart så skjer, og har jo ikke vært gravid før så skjønner meg jo ikke på alt dette :p

Jeg ville faktisk ringt og sjekket den timen, man skal jo helst ha OUL rundt uke 18! :) Jeg har time når jeg er 18+3 ihvertfall :)

Er også førstegangsgravid, og det er mye rart som skjer! Har lite symptomer egentlig da, men det stikker og strekker i livmora, og kan stikke litt i hoftene og. Puppene klør og er ømme. Så kroppen jobber med saken, uten tvil :)

Jeg fikk når jeg var 17+4 men da var det for tidlig og jm klarte ikke å se om babyen var frisk eller ikke..så jeg skulle likt å fått time senere..
Mens samtidig så får jeg to ul istedenfor en.jeg skal tilbake når jeg er 20 for å skjekke en gang til <3

Men nå vet jeg at det e liv, samtidig som jeg nå går rundt å lurer på om babyen er frisk eller ikke..

Oi, det var seint.. ville nok ringt og hørt om det stemte, er vel mellom uke 17-19 man skal ha. Jeg er ca 18+6 når jeg skal.

Jeg tror du skal ringe å spørre. Ei venninne av meg fikk i uke 21 og ringte å spørre om det var riktig og det var ikke det. Så hun kom tidligere. For å bestemme termin er det viktig at det er mellom 17-19. Jeg skal når jeg er 18+0:)

Jeg fikk også innkalling 4 uker for sent, men da hadde de skjedd en feil (legen hadde skrevet feil termin til sykehuset). Ring og hør, ul skal ikke være senere enn uke 20

Jeg har ikke fått timen min ennå... Mens synes det var litt i overkant lenge og vente til uke 23...
Ring inn og hør.. Kanskje det er skjedd en feil:)

Er 14 uker og hatt 4 UL allerede. Skal igjen neste uke, og er kalt inn til OUL når jeg er 17+6.
Har du ikke vært på eneste UL enda? Hva med å gå privat?

Jeg fikk 8 januar endatil jeg sa til legen at han skulle skrive at jeg ønsker før jul. 8 januar er jeg 20 uker. Ringte for å flytte og ble da fortalt at det er rundt uke 20 de tar... var 18 med de to andre...

Jeg har oul når jeg er 19+0.

Fikk først time 7.desember, hadde vært 18+5 da, den timen passet ikke, så måtte få time når jeg er 20+0 istedet. Fikk da beskjed om at det var litt i seneste laget, men jeg hadde ingen andre muligheter på grunn av eksamen.
Så vil vel tro at uke 23 kanskje er litt sent ja:s Hadde nok ringt å hørt for sikkerhets skyld:-)

Ville absolutt ringt og sjekka ja... Fikk også i uke 18...

Jeg ville faktisk ringt og sjekket den timen, man skal jo helst ha OUL rundt uke 18! :) Jeg har time når jeg er 18+3 ihvertfall :)

Er også førstegangsgravid, og det er mye rart som skjer! Har lite symptomer egentlig da, men det stikker og strekker i livmora, og kan stikke litt i hoftene og. Puppene klør og er ømme. Så kroppen jobber med saken, uten tvil :)
dem var litt treige med å bestille ul til men, så legen skrev hastebrev til sykhuset at jeg var hos han i uke 15 og måtte få time, 1,5 uke etterpå fikk jeg time og da ble timen min 13 januar :-/

kan ringe direkte til sykhuset på mandag å få sjekket det...

i går og i dag har jeg sinnsyke smerter i korsryggen altså, skulle ikke klart å gådd til bhg for å hente lillemann nesten.
kjenner så mye både der og i siden at jeg blir jo småredd, men er vel sikkert meningen med å skal kjenne litt av hvert :)

Back
Topp