Hvor langt?

Katti_mh

Glad i forumet
Kan noen hjelpe?
Lurer bare på hvor langt der er fra Oslo til Töckfors... (skrives det sånn?)[;)]
Hvor lang tid tar det å kjøre ca? Har ikke så peiling på harry-handel, men gleder meg!! Hehe!!
Hvilken vei kjører man egentlig? I forhold til Svinesund og Charlottenberg!?

det tar ca en og en halv time fra oslo
du må kjøre mot ørje over askim og mysen å sånn
jeg er kjent der skjønner du, har camping ved ørje, så er i tølsfors titt og ofte[:)]
skal du på det nye senteret der eller?

ORIGINAL: Tinamor 86

det tar ca en og en halv time fra oslo
du må kjøre mot ørje over askim og mysen å sånn
jeg er kjent der skjønner du, har camping ved ørje, så er i tølsfors titt og ofte[:)]
skal du på det nye senteret der eller?

Nytt kjøpesenter?!?! Hehe... ja, nå skal jeg det ja!![:D] Jeg vil på babyproffsen! Og det har de vel der?!
Ok, sambo som kjører... jeg blir kartleser[:D]

ja, det ble bygd i fjor tror jeg
de har babybutikk der, husker ikke hva den heter da

Joda, er babyproffsen der. [:D]

Trodde ikke det var nytt kjøpesenter i Tøcksfors, trodde bare det var i Charlottenberg.. Olav Thon bygget der i fjor nemlig.. Meeeen, Eurocash har en sinnsyk matbutikk i tøcksfors, der har de utrolig fin ferskvaredisk og masse billig matvarer. [:D]

ORIGINAL: Pijah

Joda, er babyproffsen der. [:D]

Trodde ikke det var nytt kjøpesenter i Tøcksfors, trodde bare det var i Charlottenberg.. Olav Thon bygget der i fjor nemlig.. Meeeen, Eurocash har en sinnsyk matbutikk i tøcksfors, der har de utrolig fin ferskvaredisk og masse billig matvarer. [:D]

det ble bygd nytt i tøksfors i fjor, vet ikke om charlottenberg
har vært på det mange ganger[:D]
det ligger rett ved kjøtthallen å sånn
tror eurocash har flytta inn på sentret, det er en der inne å iallefall[:)]

Stilig... Tror vi nordmenn legger igjen litt penger i sverige altså... [8D]

ski gjerne ha bodd litt nærmere sverige alså!

må liksom kjøre 70 mil førr å komme t en vetti by! å da e d luleå å piteå d e snakk om...[>:]

Back
Topp