Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
3+6 i følge menstermin. Jeg skulle nemlig ut og ta et lite glass eller 8, og siden jeg ventet mensen noen dager senere ville jeg vite før jeg drakk alkohol. Hadde ingen mistanker om at den skulle være positiv, men det ble altså ingen vin på meg
Ca 4 tror jeg, ventet mensen på 17. mai, men den kom ikke føler det er år og dag siden! Synes dette svangerskapet har vært forferdelig langt og enda er det 9 dager til termin!
Jeg var ca 5 uker på vei, og fikk egentlig sjokk!! Vi prøvde jo å bli gravid, men hadde en skikkelig ustabil syklus. Så når jeg oppdaga det, kunne jeg være helt opp til 11 uker på vei...
Fikk meg en legetime kjapt, og ul som da viste at jeg var gravid men for tidlig til å se noe særlig.
Skjønte det egentlig da mensen ikke kom da den skulle. Var bombesikker da den ikke dukka opp dagen etter heller, men tok ikke test før en uke eller to etter Gikk vel rundt i en slags sjokktilstand ute av stand til å ta det inn over meg...
Var bare litt over 4 uker på vei da jeg var sikker... Vi er "hyperfertile" Så skjønte det da mensen var 1 dag forsinket. Skjønte det egentlig da jeg hadde festeblødning, men sikker kunne jeg jo ikke være før jeg hadde testet...