Hvor langt

jc

Gift med forumet
på vei var du når du testa eller skjønte at du var gravid?

Var 5 uker på vei:-) visste det før men var ikke hjemme før da å fikk testa:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg var 6+4 uker :D Føles ut som det var igår :P Var ganske sikker på posetiv terst, men ble likevel sjokka :O

Var nærmere 6 uker , men sambo hadde skjønt det lenge før jeg gjorde det ... Jeg trengte 3 tester for å få det bekreftet :P

3+6 i følge menstermin. Jeg skulle nemlig ut og ta et lite glass eller 8, og siden jeg ventet mensen noen dager senere ville jeg vite før jeg drakk alkohol. Hadde ingen mistanker om at den skulle være positiv, men det ble altså ingen vin på meg :)

3+3 hvis termin er riktig.. Tror mer på menstermin og da var jeg i tilfelle 4+2 da jeg testet positivt:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ca 4 tror jeg, ventet mensen på 17. mai, men den kom ikke;) føler det er år og dag siden! Synes dette svangerskapet har vært forferdelig langt og enda er det 9 dager til termin!

2-3 uker på vei når jeg testa positivt.

Jeg var ca 5 uker på vei, og fikk egentlig sjokk!! Vi prøvde jo å bli gravid, men hadde en skikkelig ustabil syklus. Så når jeg oppdaga det, kunne jeg være helt opp til 11 uker på vei...
Fikk meg en legetime kjapt, og ul som da viste at jeg var gravid men for tidlig til å se noe særlig.

Skjønte det egentlig da mensen ikke kom da den skulle. Var bombesikker da den ikke dukka opp dagen etter heller, men tok ikke test før en uke eller to etter :-P Gikk vel rundt i en slags sjokktilstand ute av stand til å ta det inn over meg... :)

Back
Topp