Hvor langt var du ved første fødsel?

Er det i det hele tatt LOV???
Nå for tiden er det vel igangsettelse etter 7-10 dager som er normen, men da jeg fikk min eldste var det kontoll uke 41 og igangsetting etter 14+ dager, noen gikk enda lenger.
 
Jenta mi kom på termindatoen. Så jeg forventer at hun her også er presis:p Kommer nok til å bli ulidelig lei om hun drøyer til februar!
 
Ja, selvfølgelig! :)
Jeg begynte å lekke fostervann, og tok det ikke seriøst nok. Så jeg oppsøkte ikke føden før det hadde gått to dager og da hadde ikke baby det så godt... Ble forsøkt å settes i gang, men baby viste tegn på å stress og rakk derfor ikke å få noen tegn til fødsel før jeg ble rushet inn til operasjon!
Uff, det hørtes ikke gøy ut! Men det virker som (på måten du skriver) at alt gikk bra? :)
 
Tror jeg var uke 38 med første. Hadde termin 15-16 mars og han kom 2 mars. Men ble igangsatt. :)
 
To uker over menstermin, og 2 uker før ul termin. I følge jm hadde jeg rett. Jeg hadde gått over for ungen så ut som en unge på overid..
 
To uker over menstermin, og 2 uker før ul termin. I følge jm hadde jeg rett. Jeg hadde gått over for ungen så ut som en unge på overid..
Hehe, jeg var 4 uker over menstermin to uker over ul termin, og allikevel mente jordmor at jenta vår ikke var overtidig (hadde ingen av tegnene, og gjennomsnittlig på vekt og lengde) :) Merkelig at man kan være så forskjellige/at ul kan ta så feil;)
 
Hehe, jeg var 4 uker over menstermin to uker over ul termin, og allikevel mente jordmor at jenta vår ikke var overtidig (hadde ingen av tegnene, og gjennomsnittlig på vekt og lengde) :) Merkelig at man kan være så forskjellige/at ul kan ta så feil;)


Jeg testet positivt tidlig. så blånektet på ul terminen med en gang.. det bare gikk ikke an
 
Back
Topp