Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor langt var du på vei da navnet til babyen ble bestemt?
Tror ikke jeg var runda 3 mnd en gang før vi hadde potensielle navn klare kom på et mellomnavn da vi fant ut vi venta en gutt så var vel helt klart rundt uke 25
Mannen sa hvis vi fikk gutt ville han bruke et navn da jeg var fire mnd på vei, jentenavn hadde vi ikke. Viste ikke hvilket kjønn vi ventet. Fikk gutt og da anket han på det så tok vel 1,5 mnd etter han kom før vi bestemte oss for opprinnelig navn
vi bestemte oss etter ultralyden i uke 20 når vi fikk bekrefta at det ble gutt, selvom jeg bare hadde tenkt guttenavn siden jeg var sikker på det var en gutt hehe..
Navnet til førstemann ble vel bestemt ca halvveis i svangerskapet, etter at vi fikk vite at det var en gutt, mens navnet til andremann ble bestemt en måneds tid etter fødselen.
mine tre første barna sine navn var allerede bestemt i god tid før de ble født, men nummer fire fikk navnet sitt på sykehuset, da vi hadde ikke blitt helt enige men ble det da