Hvor langt var du på vei da navnet til babyen ble bestemt?

Eldste hadde navn før han ble lagd, han er oppkalt.
Yngste fikk ikke navn før hsn var 3 mnd
 
Mikkel var 2 uker gammel da han fikk navnet sitt :)
 
Flere år før hun ble født :p
 
Tror ikke jeg var runda 3 mnd en gang før vi hadde potensielle navn klare :) kom på et mellomnavn da vi fant ut vi venta en gutt :D så var vel helt klart rundt uke 25 :p
 
Mannen sa hvis vi fikk gutt ville han bruke et navn da jeg var fire mnd på vei, jentenavn hadde vi ikke. Viste ikke hvilket kjønn vi ventet. Fikk gutt og da anket han på det så tok vel 1,5 mnd etter han kom før vi bestemte oss for opprinnelig navn
 
vi bestemte oss etter ultralyden i uke 20 når vi fikk bekrefta at det ble gutt, selvom jeg bare hadde tenkt guttenavn siden jeg var sikker på det var en gutt :p hehe..
 
Mellom navnet ble bestemt ca 2 år og 2 mnd før han ble født. Fornavnet ble bestemt i august, da var jeg vel 5 mnd på vei
 
Navnet til førstemann ble vel bestemt ca halvveis i svangerskapet, etter at vi fikk vite at det var en gutt, mens navnet til andremann ble bestemt en måneds tid etter fødselen.
 
For min del var det bestemt under fødselen, mannen brukte vel 2 dager etter at han var ute.
 
mine tre første barna sine navn var allerede bestemt i god tid før de ble født, men nummer fire fikk navnet sitt på sykehuset, da vi hadde ikke blitt helt enige men ble det da :)
 
Vi snakket om navnet flere år før hun ble født, men tok ingen endelig avgjørelse før vi fikk møte henne :)
 
Noen dager gammel. :p Men visste det vel sånn egentlig tidligere. :)
 
Back
Topp