hvor langt var dere på vei ??

**LeNe**

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Hvor langt var dere på vei når dere hørte babyen første gang ?
Har lånt meg en Doppler, men regner med det er litt tidlig enda :)
Sist gang fant jeg den i uke 14 :-)

Hørte den hos legen når jeg var 11+5, og etter jeg så hvor hun fant den fant jeg den selv med en gang. :)

Er 15 i mårra, og har ikke hørt noe ennå

iPhone via app

Har ikke hørt noe enda, har ikke dopler og bare vært på en ordentlig kontroll og legen lyttet ikke etter hjertelyd da.. Skal på tidlig ul til tirsdag så får vel høre da kanskje :)

Jeg var 12+3 da fastlegen fant hjertelyden første gang :)

Jeg var 17uker. Jordmor sa det ikke var vanlig finne hjertelyden så tidlig. Men hun fant:)

Venter en liten engel i september 2013 <3

nå på torsdag :P (14 uker) men jeg var hos legen da ;)

hørte den på ultralyd da, men sånn utenom det var på kontroll hos legen i uke 13 :-) har ikke Doppler så har bare hørt den hos lege og jordmor.

forrige gang hos legen i uke 9 :P
Denne gangen var første kontroll i ca uke 13, og hørte hjertet da :)

9+6 denne gang :)

Fortsatt ikke, prøvde å høre hos jordmor 13+5, men morkaken ligger sannsynligvis foran babyen slik at lyden ikke når fram til doppler..

Var 11+1 denne gangen når legen fant den :) :) Har i tidligere svskap hørt den hos jm i uke 15 og 16 for første gang. Har ikke doppler hjemme, men jmstetoskop som pappaen har brukt, husker ikke helt når han har hørt fra før, rundt uke 20 kanskje?

Når man kan høre lyden så tidlig, tyder det på at morkaken er bak da?

Var akkurat 12 uker hos jm. Lett å finne, kunne sikkert hørt d før:)

Var akkurat 12 uker da jeg fant hjertelyden, men var vanskelig å finne syns jeg.

Når man kan høre lyden så tidlig, tyder det på at morkaken er bak da?

Jeg hadde morkaken bak med nr 1, foran med nr 2 og vet ikke nå, men uansett, hørte fint hjertelyden i uke 15 med nr 2 (første gang jm prøvde), så vet ikke jeg.. Men morkaka lå jo ikke foran hele magen, for jeg kjente bevegelser fra uke 14 med han nr 2, men hele veien mest på sidene av magen og ikke midt på der morkaka lå, så kanskje derfor... Ikke godt å si :)

hørte den i uke 11:D

Back
Topp