Hvor langt var dere på vei når dere testet?

frkansen

Forelsket i forumet
Jeg ventet mens rundt 6-7, som ikke har kommet enda.. Har heller ingen tegn til mens.. Har ganske nøyaktig syklus og vet ca dato hver gang.. Hadde første mensdag 9/10 sist.. Tok test på fredagen, som var negativ og tenkte at jeg skulle ta en test i morgentidlig.. Har også fått noe som jeg tror er en soppinfeksjon i disse dager.. er veldig sår og klør nedentil.. kan mensen utebli av dette? 

Før jeg ble gravid, hadde jeg ofte problemer med soppinfeksjon under mensen, men den kom for det, så jeg ville tro at det ikke har noe å si for mensenen din som ikke har kommet.
Men jeg veit derimot at mange kan slite med soppinfeksjoner under graviditet, så det er jo en mulighet at du er gravid, men kanskje ikke hcg-nivået er høyt nok enda til å slå ut på en test. :)

Jeg synes du bare skal ta en ny test :)

Jeg fikk positiv test 3+5.

Fikk negativ test 3+5, positiv 4+0.. forrige graviditet fikk jeg ikke positiv før 5+0... lykke til :)

jeg testet på fredag .. da skulle jeg ha hatt ikm torsdagen.og min syklus kunne man sikkert stilt verdens uret etter!!!
.vært kvalm siden sist helg.. så tok den for å bekrefte.. men blir like glad når det står gravid på testen :)

Jeg testet positivt på ikm, 4+0 :)

Jeg tenkte å vente til jeg var langt over 4 uker, når evt mens hadde uteblitt, og jeg var sikker på at det ikke var for tidlig. Men så våknet jeg en natt og hadde kjempevondt i magen, på en måte jeg aldri har kjent. I halvsøvne tenkte jeg at hvis kroppen kunne si fra så voldsomt, så måtte jo en test slå ut positivt... Vet jo at dette ikke stemmer, men tok en test. Regnet med den skulle bli negativ, uansett om jeg var gravid el ikke. Var bare nysgjerrig. Men den var faktisk positiv, 3+5 :) Men tidligere erfaring sier meg at jeg får ikke positiv test før rundt uke 5. Så om du ikke får positiv test så tidlig så er det likevel håp! :)

Positiv test 3+1 seks daqger før ikm...

Jeg testet positiv 4+0
Hadde ikm enten den dagen eller i løpet av de neste to dagene der.

chicago skrev:
jeg testet på fredag .. da skulle jeg ha hatt ikm torsdagen.og min syklus kunne man sikkert stilt verdens uret etter!!!
.vært kvalm siden sist helg.. så tok den for å bekrefte.. men blir like glad når det står gravid på testen :)

Samme her, men jeg kjente det på puppene, ikke noe kvalme sålangt. :-)

Jeg testet positivt på 3+3 :) og den var sterk! 

Var litt usikker på syklusen siden dette var første pp etter p-pilleslutt men tok ca 3-4 dgaer før forventet mens. Svaaaaak strek, men definitivt en strek.

Positiv test 3+3 begge ganger, men veldig svak. Sterkere 3+4 med begge :) lykke til!

Jeg testet positivt 4+4 :). Nå er jeg 7+ 1, skal på tidlig UL til torsdag. Gleder meg :)

Gratulerer såå masse til dere som har fått positivt :D.. Jeg tok test i dag med morgenurin, men den var også negativ.. Så nå skjønner jeg fint lite :P Får bare vente å se.. :) Har liksom mens muringer, men den røde uteblir.. merkelig..

-ONEPIECE- skrev:

chicago skrev:

Samme her, men jeg kjente det på puppene, ikke noe kvalme sålangt. :-)

ja jeg også kjenner det på puppene men mer denne helgen.. men er så kvalm..var å spiste søndags middag hos mamma i kveld.. der kom hele middagen opp igjen.. men jeg tar det med GLEDE!!

THE88 skrev:
Jeg testet positivt 4+4 :). Nå er jeg 7+ 1, skal på tidlig UL til torsdag. Gleder meg :)

ååå.. gleder meg til jeg også skal på ul.. har bestilt til uke 8.. :)

jeg testet posetivt natt til lørdag! :D etter 3års prøving :) den var veldig sterk, begge strekene kom nesten samtidig og like sterke :) har tatt tre iløpet av helgen, og alle posetive :D da var jeg 4+5 :)

Back
Topp