Hvor langt var dere på vei når dere fikk en positiv test?

Synes det bare er så rart med den nye terminen min. Med min termin testet jeg positiv 4+6 og hvis jeg skal gå ut fra ny termin var jeg bare 3+3. Er ikke det veldig tidlig?
 
jeg var vel utifra ny termin 4 uker da jeg testa. Da hadde jeg allerede "visst" det noen dager da, var liksom ikke til å ta feil av
 
Testa positiv den dagen jeg skulle hatt mensen igjen. 
Med nr.1 testa jeg positivt 8 dager etter EL :)
 
Testa pos 3 dager før mensen ;)
 
testet positiv 3+3 men hadde en stor mistanke når mensen ikke kom og samboeren min var skråsikker på at jeg var gravid før meg og før vi tok test :P
 
7 dager før forventet mens. 
 
7 dager før forventet mens. 
 
Var 3 uker på vei når jeg testa positivt
 
3+5 her :)
 


*2 prinsesser & en spire* skrev:
Da kan det stemme da...
Men jeg synes det er litt rart, for sist jeg var gravid var jeg gravid med tvillinger og da testet jeg ikke positivt før jeg var i uke 6...


testene blir jo mer følsomme, og hvor fort du havner på riktig hcg-nivå for utslag avhenger jo også av hva ditt hcg-nivå lå på før du ble gravid.. det kan ligge helt opp til 5 uten at du er gravid.. og det går jo mye kjappere å komme seg til 50 fra 5 enn til 50 fra 0.1.... 
 
Iflg menstermin så testet jeg positivt 3+4, men iflg UL termin så har jeg testet positivt i uke 2+5. Dette kan jo ikke stemme i.o.m at egget ikke fester seg før rundt uke 3 og da først frigjør HCG. Så jeg tror ikke at UL termin alltid er den mest rette.
 
Viste jeg var det sån to tre dager før mens men testet meg ja litt etter jeg skulle hatt mensen bare for å ha tatt en test og den står det 3+ på ;)
 
Jeg hadde hatt litt ujevn syklus, så jeg tok en eggløsningstest 6 dager før jeg skulle ha mensen. Og den var positiv. Jeg skjønte ikke noenting der og da, men belaga meg på å få mensen senere enn antatt... Men nå vet jeg at eggløsningstester kan slå ut på graviditet også... Da var jeg nok blitt befruktet uken før... 3 uker og litt på vei....
 
Svaaaaakt positiv 3+2, men en godt synlig strek 3+3. Ble flyttet bare en dag på UL, fra min egen termin som var 4. August, og frem til 3. August.

Så det er nok mulig at du bare var 3+3 når du fikk positiv test :)

(Virker forøvrig som om jeg fikk den positive testen for bare to uker siden! )
 
Back
Topp