Hvor langt unna føden bor du?

Off - sukk - forstår deg godt <3
Vi får krysse fingre og tær for at det skjer på natten, da blir det ambulanse men mannen får være med. På dagtid er jeg alene og har en lite behjelpelig familie når det kommer til kjøring, er førstegangs og nervøs for at ting skal gå fort uten mannen ved min side men regner med at alt løser seg :D
 
Vi får krysse fingre og tær for at det skjer på natten, da blir det ambulanse men mannen får være med. På dagtid er jeg alene og har en lite behjelpelig familie når det kommer til kjøring, er førstegangs og nervøs for at ting skal gå fort uten mannen ved min side men regner med at alt løser seg :D

Krysser fingre og tær for deg Luxx <3

Jeg har alltid vært utrolig redd for at mannen min ikke skal rekke fødselen, selv om vi ikke bor langt unna sykehuset.
Etter å ha vært på fødselskurs føler jeg at jeg har klart å roe meg litt ned. Vi fikk blant annet vite to ting som hjalp meg med mine nerver, håper de kan hjelpe deg også!!

Det første var at de fleste fødsler eller tegn til at fødselen starter skjer på natten, når kroppen er helt avslappet.
Den andre tingen hun fortalte var at førstegangsfødsler ofte varer i flere timer!!
Forhåpentligvis det utrolig liten sjanse for at mannen din ikke vil stå ved din side under selve fødselen!! <3
 
Krysser fingre og tær for deg Luxx <3

Jeg har alltid vært utrolig redd for at mannen min ikke skal rekke fødselen, selv om vi ikke bor langt unna sykehuset.
Etter å ha vært på fødselskurs føler jeg at jeg har klart å roe meg litt ned. Vi fikk blant annet vite to ting som hjalp meg med mine nerver, håper de kan hjelpe deg også!!

Det første var at de fleste fødsler eller tegn til at fødselen starter skjer på natten, når kroppen er helt avslappet.
Den andre tingen hun fortalte var at førstegangsfødsler ofte varer i flere timer!!
Forhåpentligvis det utrolig liten sjanse for at mannen din ikke vil stå ved din side under selve fødselen!! <3

Takktakk, ja jeg minner meg selv på det samme og prøver og ignorere familie medlemmene som konstant minner meg på at det kan jo gå fort :D de vil bare forberede meg og mener godt:) Så må du ha masse lykke til du også.
 
Min første er født 5 timer etter første rie, og mannen hadde ikke lappen, vi tok taxi. Null problem. Riene startet klokken 8 om kvelden, så ham var hjemme. Hadde vært mindre gøy om han var på jobb og måtte komme seg hjem først...
 
Vi får krysse fingre og tær for at det skjer på natten, da blir det ambulanse men mannen får være med. På dagtid er jeg alene og har en lite behjelpelig familie når det kommer til kjøring, er førstegangs og nervøs for at ting skal gå fort uten mannen ved min side men regner med at alt løser seg :D

Ja, då satse me på natt fødsel :) også e du heldig som er førstegangs. Da går som oftest ikkje like fort med første mann ( ingen garanti såklart).. <3 eg ligg inne med fare for prematur fødsel, så eg e innen rekkevidde fortida :)
 
Var på kontroll hos JM idag, og jeg kan velge sykehus iforhold til hvor i landet min samboer er, som blir lettest og kortest for han å reise til. Og iforhold til hva jeg føler for når fødsel skulle starte. :) det gjorde valget myyye lettere for meg! :)
 
Back
Topp