Hvor langt unna er vi

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
Skjult forum?

Mulig jeg er helt blind, men ser ikke antall innlegg noe sted..? :wideyed:

Skjult forum?

Mulig jeg er helt blind, men ser ikke antall innlegg noe sted..? :wideyed:

Vi har 4100 innlegg :) du må ut i oversikten der du ser alle månedene i 2021. Der står det antall innlegg :D er ikke grensen for skjult forum 5000?

Hva er greia med skjult forum?
Altså hvordan fungerer det og hva er forskjellen på det og "åpent" forum? Aldri vært borti det :rolleyes:

Er det de som har skrevet på forumet som blir i gruppen da? Smule ny, så skjønner ikke helt det med forumet og grupper:p

Er det de som har skrevet på forumet som blir i gruppen da? Smule ny, så skjønner ikke helt det med forumet og grupper:p
Tror gruppa må ha over 5000 innlegg. Og hvert medlem må ha skrevet så og så mye tror jeg for å få tilgang. Sånn at de som kommer på skjult har gjort seg litt «kjent» på gruppa før de blir med videre på den private.

Tror gruppa må ha over 5000 innlegg. Og hvert medlem må ha skrevet så og så mye tror jeg for å få tilgang. Sånn at de som kommer på skjult har gjort seg litt «kjent» på gruppa før de blir med videre på den private.
Ja, så det der!☺️

Det har kommet nesten 400 innlegg det siste døgnet - mangler 375 i skrivende stund!!! Dette går unna :D

Back
Topp