Vi la inn aksjer tidlig natt til 28 feb, fikk pos EL test 1 og 2 mars. Neg. EL test 3. Mars. aksjeinnleggene 4. mars på kvelden igjen. IKM beregnet til i dag, fikk gravid 2-3 på Clearblue ukesindikator. Hvor langt tror dere jeg er? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3+6 tror jeg med mindre du har hatt EL tidligere, med tanke på 2-3 på ukesindikator.
Jeg er 3+5 og hadde EL 4. mars![]()
? Og jeg er ca. 4 uker da..Jeg regner med at du er 4+ noe siden du fikk 2-3 på cb så er du mellom 4 og 5 uker gravidJeg fikk positiv cb i går og fikk 1-2 uker og jeg er 3+5 i dag
![]()
Var det jeg å tenkte.. Men ble så usikker..Hun er nok I uke 4 pluss noeEllers hadde hun fått 1-2 på cb ;-)
Hun er nok I uke 4 pluss noeEllers hadde hun fått 1-2 på cb ;-)
Ukesindikatoren viser jo uker fra befruktning, så derfor jeg nå tenker at det evt har skjedd rundt 2-3 mars, dvs, det er svømmerne fra den 28 som var utholdende? Og jeg er ca. 4 uker da..
Jeg tempet i tillegg gode var lave tom 2.mars. Fikk ikke tatt temp 3 og 4 mars pga nattevakter og lite søvn.. Men tror egentlig at EL var onsdag kveld, natt torsdag.. Hadde veldig vondt fra tirsdag til onsdag + pluss el slim, men alt forsvant natt til torsdag..Jeg tror heller du hadde EL tidligere
Testen din er også mye sterkere en min.
Eller du produserer mye hcg![]()
jeg fikk 1-2 på cb da jeg var 4+1Hun er nok I uke 4 pluss noeEllers hadde hun fått 1-2 på cb ;-)
Jeg tempet i tillegg gode var lave tom 2.mars. Fikk ikke tatt temp 3 og 4 mars pga nattevakter og lite søvn.. Men tror egentlig at EL var onsdag kveld, natt torsdag.. Hadde veldig vondt fra tirsdag til onsdag + pluss el slim, men alt forsvant natt til torsdag..
Jaja, tiden får viseDa tenker jeg at du kanskje produserer mye hcgkanskje det er tvillinger
![]()
Da kan det godt hende at du er gravid med en jenteUkesindikatoren viser jo uker fra befruktning, så derfor jeg nå tenker at det evt har skjedd rundt 2-3 mars, dvs, det er svømmerne fra den 28 som var utholdende? Og jeg er ca. 4 uker da..