Hvor langt tror dere at jeg er jeg på vei?

Tenkendelig

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Maisløyfene 2024
Vi la inn aksjer tidlig natt til 28 feb, fikk pos EL test 1 og 2 mars. Neg. EL test 3. Mars. aksjeinnleggene 4. mars på kvelden igjen. IKM beregnet til i dag, fikk gravid 2-3 på Clearblue ukesindikator. Hvor langt tror dere jeg er? :)

Ville tenkt du ble gravid rundt 3. mars da, og at du er 4 uker nå.

3+6 tror jeg med mindre du har hatt EL tidligere, med tanke på 2-3 på ukesindikator.
Jeg er 3+5 og hadde EL 4. mars :)

Jeg regner med at du er 4+ noe siden du fikk 2-3 på cb så er du mellom 4 og 5 uker gravid :-) Jeg fikk positiv cb i går og fikk 1-2 uker og jeg er 3+5 i dag :-)

Ukesindikatoren viser jo uker fra befruktning, så derfor jeg nå tenker at det evt har skjedd rundt 2-3 mars, dvs, det er svømmerne fra den 28 som var utholdende :sign19? Og jeg er ca. 4 uker da..

Hcg stiger forskjellig. Noen kan ha rask stigning, andre kan ha seinere. Har en hatt positiv EL test i to dager, hvorpå en dagen etter har negativ så er det når testen er negativ at eggløsning skjer. Om svømmerne fra 28/2 er de som har befrukta egget, så vil egget like vel først være klar for befrukting når det har vært EL. Så jeg har mer trua på at du ble gravid rundt 3. mars.. da blir det ut fra det, 3+6 i dag.

Ukesindikatoren viser jo uker fra befruktning, så derfor jeg nå tenker at det evt har skjedd rundt 2-3 mars, dvs, det er svømmerne fra den 28 som var utholdende :sign19? Og jeg er ca. 4 uker da..

Jeg tror heller du hadde EL tidligere:)
Testen din er også mye sterkere en min.

Eller du produserer mye hcg:)

Jeg tror heller du hadde EL tidligere:)
Testen din er også mye sterkere en min.

Eller du produserer mye hcg:)
Jeg tempet i tillegg gode var lave tom 2.mars. Fikk ikke tatt temp 3 og 4 mars pga nattevakter og lite søvn.. Men tror egentlig at EL var onsdag kveld, natt torsdag.. Hadde veldig vondt fra tirsdag til onsdag + pluss el slim, men alt forsvant natt til torsdag..

Jeg tempet i tillegg gode var lave tom 2.mars. Fikk ikke tatt temp 3 og 4 mars pga nattevakter og lite søvn.. Men tror egentlig at EL var onsdag kveld, natt torsdag.. Hadde veldig vondt fra tirsdag til onsdag + pluss el slim, men alt forsvant natt til torsdag..

Da tenker jeg at du kanskje produserer mye hcg:) kanskje det er tvillinger;)

Back
Topp