Hvor langt skal det gå?

Gull Lilje

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Jeg er så dårlig og utslitt om dagene at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg!! Er når 100% sykemeldt fra min kvelds- og helge jobb, og takk gud for det!

Jeg er konstant kvalmen, eller, jeg er HELDIG om jeg slipper vekk fra kvalmen ca 30 min tilsammen på en dag. Jeg spyr en del, heldigvis ikke hver dag, men likevell opptil flere ganger i uka. Energi nivået er lik null og nix, og nå etter en dag på jobb (hoved jobben) så er alt jeg klarer å tenke på å komme meg hjem til sofaen eller senga for å sove!

Jeg vet ikke hvor mye mer jeg orker når det kommet til jobbing, men jeg har virkelig ikke lyst til å sykemelde meg heller :(

Et veldig klage innlegg dette her, men jeg klager ikke så alt for mye til de fleste rundt meg så en plass må det "komme ut" :p

Jobber dere ennå 100%, og har dere null energi om dagen eller har du fått den tilbake? Når blir det bedre??

Det høres ikke bra ut, men du må nesten kjenne litt selv hvor mye du tror du orker. Er ingen grunn til å skulle jobbe seg ihjel. Jeg ser ihvertfall veldig frem til juleferie. Tar fri de to dagene i romjula, så da blir det over en uke. :)

Jobber 100 %, men er som regel helt utslitt når jeg kommer hjem. Har forsåvidt vært sliten hele det siste året, så ingen forskjell der. Jeg har virkelig ikke lyst til å bli sykemeldt. Trives godt på jobb, og vet at det blir nok tid hjemme når babyen kommer. Så håper juleferie kan hjelpe på energinivået.

Jeg har vært sykemeldt siden 19.november av samme grunn som deg. Sist graviditet var jeg også veldig kvalm, men hadde mer energi og ingen barn og ta hensyn til, så da var jeg på jobb. Men nå har jeg funnet ut at jeg må ta vare på meg først sjøl, så jeg har litt overskudd til snuppa.

Du må nesten bare se sjøl hva du orker, men husk at kroppen er sliten og kvalm av en grunn, og det kan være greit å ta hensyn til det. Bra du er sykemeldt fra den ene jobben da :)

Nå ha heldigvis energien begynt å komme tilbake (er 11 uker i mårra) og har ikke spydd siden fredag, men tør nesten ikke si det høyt for da kommer det vel tilbake igjen :P

Tungt å være så energitom.., jeg var det fem til uke 8-9 (nå 11+5) og fremdeles gjør jeg ikke særlig annet enn å jobbe 100%, men klarer det. Har hatt 2 dager hvor jeg egenmeldte meg. Da sov jeg nesten i ett strekk... Hehe. Utslitt da. Men syns jeg klarer 100% relativt ok, selv om jeg er ekstra sliten. Sliter dog ganske lite med kvalme, kun korte perioder og ikke hver eneste dag. Det er klart kvalmen gjør det verre. Håper formen din snart blir bedre :-)

sykt trøtt for tida, hjelper absolutt ikke med jobb hver dag, mannen i nordsjøen og en propell på 2.. får ikke gjort noe hjemme etter jobb annet enn å lage mat og ta vare på prinsessa, når hun er i seng kan jeg likesågodt bare legge meg selv også.. håper virkelig trøttheten snart kan gi seg litt <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Ønsker deg god bedring, og håper at formen din blir bedre snart!
Det høres ikke noe godt ut sånn du har det nå.
Veldig bra at du har blitt sykmeldt, så du kan få hente deg litt inn igjen. Må jo være vanskelig å fungere på jobb om man er kvalm og kaster opp hele tiden.

Selv er jeg delvis sykmeldt, men blir nok til at jeg jobber fullt på nyåret. Nå er det snart juleferie, og det blir bra!
Jeg kaster ikke opp, men konstant kvalm. Og jeg synes det er ille nok.
Har ingen energi, og vil helst bare ligge i senga... Gjeeeesp! ;-)

Uff, håper du snart blir i bedre form! Jeg er ikke riktig så dårlig, og jobber fullt. Men jeg kjenner at det skal bli godt med noen fridager snart.

Back
Topp