KrepsenErBlittMamma
Forumet er livet
...var dere da dere fikk positiv test?
[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Aline
3+4 [;)]
(ser du har pcos - har du prøvd lenge?? Jeg har nemlig pcos på begge eggstokkene, og har måttet operere bort mye av begge to...)
ORIGINAL: Amaryllis
3+6[:)][:)]
ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen
3+4 [;)]
(ser du har pcos - har du prøvd lenge?? Jeg har nemlig pcos på begge eggstokkene, og har måttet operere bort mye av begge to...)
Vi har prøvd siden medio august '07... [&:]Men har vært gravide en gang (greide det selv [:)], men mista i uke 13)Operere bort? Hæææ? Har jeg aldri hørt om... [8|]
Ja, hadde så mange og store cyster... som hadde spist seg innover på eggstokkene... Så da måtte jeg under kniven for å få de bort...
gikk på mange doble pergo kurer og fikk aldri el uansett...
Så kuttet jeg ut karbohydrater i kosten. (karbo øker insulinen som igjen er negativt for pcos'ere) og 2 mnd etterpå var jeg gravid med 1.mann...
Så for 2 mnd siden kuttet jeg på nytt ut karbohydratene og nå er jeg gravid med 2.mann... [:D][:D]
Så anbefaler deg virkelig å kutte ut karbohydratene!!
Søk på google på pcos og karbohydrater.. Står masse om det! [:)]
Kuttet ut de fleste raske karbene... inegn brus, ingen godis,sjokolade etc. ikke brød... ja, egentlig alt som hadde mye karber...
Levde på knekkebrød (8 karber i hvert knekkebrød) med gulost eller baconost... eller kylling salat, eggeomeletter med masse god skinke og bacon oppi osv osv...
Faktisk ganske mye man kan spise... men veldig mye man ikke kan spise også...
Men det er veldig verdt de - tenker jeg, da... [:D][:D][:D]
Nå spiser jeg normalt igjen, selvfølgelig, og den snickersen jeg spiste da jeg hadde testet positivt var goooood!!! [:D]
hjelper deg gjerne å sette opp forslag til det du kan spise dersom du vil prøve. [:D]
ORIGINAL: slikkepinn
Jeg testet positivt 3+3. [:D]
ORIGINAL: Pink moon
3+4