Hvor langt på vei...

6 uker ca

4+1 blir det da [:)]

4+1 [:D]

ORIGINAL: Aline

3+4 [;)]

(ser du har pcos - har du prøvd lenge?? Jeg har nemlig pcos på begge eggstokkene, og har måttet operere bort mye av begge to...)

Vi har prøvd siden medio august '07... [&:]
Men har vært gravide en gang (greide det selv [:)], men mista i uke 13)

Operere bort? Hæææ? Har jeg aldri hørt om... [8|]

3+6[:)][:)]

Hei og gratulerer med spire [:)]
Du som testet positivt 3+4 testet du negativt dagen før? Eller testet du flere ganger og fikk negativt etterpå, eller bare positive? Jeg fikk en svakt positiv test på mandag (3+3) men tester negativt etterpå. Var jeg bare heldig med at testen var veldig sensitiv tro, eller er jeg ikke lenger gravid? Jeg føler meg gravid [;)] (har 2 barn fra før). Er jo klar over at jeg testet veldig tidlig (oppfordring fra lege pga laaavt blodtrykk), men hvis jeg "har mistet" så burde vel blødningen kommet med en gang? Noen som har peiling på sånt?

Masse spørsmål fra meg...

ORIGINAL: Amaryllis

3+6[:)][:)]

testet svakt positivt 3+5. [:D]Så var den sterk 4 uker.

4+4 [:)]

3 + 5

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

3+4 [;)]

(ser du har pcos - har du prøvd lenge?? Jeg har nemlig pcos på begge eggstokkene, og har måttet operere bort mye av begge to...)

Vi har prøvd siden medio august '07... [&:]
Men har vært gravide en gang (greide det selv [:)], men mista i uke 13)

Operere bort? Hæææ? Har jeg aldri hørt om... [8|]

Ja, hadde så mange og store cyster... som hadde spist seg innover på eggstokkene... Så da måtte jeg under kniven for å få de bort...

gikk på mange doble pergo kurer og fikk aldri el uansett...

Så kuttet jeg ut karbohydrater i kosten. (karbo øker insulinen som igjen er negativt for pcos'ere) og 2 mnd etterpå var jeg gravid med 1.mann...

Så for 2 mnd siden kuttet jeg på nytt ut karbohydratene og nå er jeg gravid med 2.mann... [:D][:D]

Så anbefaler deg virkelig å kutte ut karbohydratene!!
Søk på google på pcos og karbohydrater.. Står masse om det! [:)]

Hissige cyster med andre ord...
Har heldigvis ikke cyster.. *Bank i bordet!*

Hva kuttet du ut, og hva spiste du?

Kuttet ut de fleste raske karbene... inegn brus, ingen godis,sjokolade etc. ikke brød... ja, egentlig alt som hadde mye karber...

Levde på knekkebrød (8 karber i hvert knekkebrød) med gulost eller baconost... eller kylling salat, eggeomeletter med masse god skinke og bacon oppi osv osv...

Faktisk ganske mye man kan spise... men veldig mye man ikke kan spise også...

Men det er veldig verdt de - tenker jeg, da... [:D][:D][:D]

Nå spiser jeg normalt igjen, selvfølgelig, og den snickersen jeg spiste da jeg hadde testet positivt var goooood!!! [:D]

hjelper deg gjerne å sette opp forslag til det du kan spise dersom du vil prøve. [:D]

Jaaa, sett opp forslag til meg [:)][:)]
Kanskje du kan skrive opp hva du spiste når og når? Hvis du skjønner....

ALT er verdt å prøve for å få et lite nurk [:D]

ORIGINAL: slikkepinn

Jeg testet positivt 3+3. [:D]

4+4:D

4+1 [:D]

tok et par billigstrimler også før ikm..2-1 dager før...men de var alt for svake og ble egentlig ikke positive før etter at tidsfristen hadde gått ut..så stolte ikke på de..men da mensen ikke kom den søndagen så var jeg syyykt nervøs..hadde sikkert puls på 150 hele veien til apoteket [:)]

Back
Topp