Hvor langt på vei?

Bkno6743992

Første møte med forumet
Hei.
Jeg fjernet p-staven min 13 juni.. hadde en liten blødning 15-16 juni, men vil ikke kalle dette mensen..
EL kom rundt 20-21 juli
31 juli fikk den første svakt positive graviditetstesten noe som bare har blitt sterkere.
Legen regner den lille blødningen jeg hadde som mens, slik at jeg er ca 7 + 4, men syntes dette virker litt for godt til å være sant
Har også de siste dagene begynt å være småkvalm hele dagen, og sover utrolig dårlig

Hei.
Jeg fjernet p-staven min 13 juni.. hadde en liten blødning 15-16 juni, men vil ikke kalle dette mensen..
EL kom rundt 20-21 juli
31 juli fikk den første svakt positive graviditetstesten noe som bare har blitt sterkere.
Legen regner den lille blødningen jeg hadde som mens, slik at jeg er ca 7 + 4, men syntes dette virker litt for godt til å være sant
Har også de siste dagene begynt å være småkvalm hele dagen, og sover utrolig dårlig
Hvis du er sikker på at du hadde el rundt 20-21 juli (hvilket stemmer godt med første pos test 9-10 dager etterpå), vil jeg tro du er 4+3/4 dager nå. El-dagen regnes som 2+0 i e-snurra. Ville bedt om en ultralyd om 3-ish uker for å få terminbestemmelse pga stor usikkerhet. 3 uker er jo ganske stor forskjell.

Back
Topp