Hvor langt på vei?

Gdawg

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Hei!
Lurer på om noen har vært borti det samme?

Jeg testet positiv på torsdag, trodde egentlig ikke mine egne øyne da det var 8 dager til mens (har veldig regelmessig og vet når mens kommer). Tok en tidlig test fordi jeg skulle på jentetur til helgen og ville bare være 100% sikker at jeg ikke var gravid og kunne kose meg med alkohol..Men testen viste serriøst positiv på 5 sekunder!!
Jeg tenkte at det måtte være feil å kjøpte 3 forskjellige tester til 2 forskjellige tidlig tester og en med ukesindikator. Alle var positive og ukesindikatoren viste 3+
Jeg forstår iiiingenting. Hvis jeg skulle hatt mensen nå på fredag så kan jeg umulig være mer enn 5 uker gravid?

Kanskje hcg-nivået ditt stiger veldig fort? Eller du hadde en kortere syklus for en gangs skyld, kan skje med alle det! Ikke godt å si :happy3 Blir spennende når du får fastsatt termin da, selv om det er lenge til man kan si noe om det.

Hvordan var din forrige menstruasjon?godt mulig at det var noe annet enn den vanlige blødningen og at du dermed er en hel syklus lenger på vei enn antatt!

Den forrige menstruasjonen var kortere enn vanlig 4 dager vs 7-8 dager. Så det er mulig at jeg er lengre på vei enn antatt...måtte google litt og det er noen som har menstruasjon (månedlige blødninger) i svangerskapet....

Begynner å få litt panikk her Begynte plutselig å få skikkelig leamus i magen, og deretter en annen slags følelse (et slags svaaakt spark).....

Den forrige menstruasjonen var kortere enn vanlig 4 dager vs 7-8 dager. Så det er mulig at jeg er lengre på vei enn antatt...måtte google litt og det er noen som har menstruasjon (månedlige blødninger) i svangerskapet....
Tror også den forrige må ha vært en blødning ifm svangerskap. Virker rart ellers. Deilig å få så mange uker «gratis» da :)

Tror også den forrige må ha vært en blødning ifm svangerskap. Virker rart ellers. Deilig å få så mange uker «gratis» da :)
Ja, helt sant, men er litt skummelt også

Lykke til på fredag da.

Da har jeg vært på ultralyd, var heldigvis rundt 5 uker på vei :) kontrollfriken som jeg er syntes jeg det var ganske godt :)

Back
Topp