Hvor langt på vei?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
3+6 var jeg vel da :-)

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

I følge ultralyd var jeg 2+6. Men etter mime beregninger var jeg 3+6 ;-)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

på IKM akkurat, så 4 uker!

13dpo, noe som tilsvarer 3+6..? I følge oul 3+5.

Nå testa jo jeg som en gal fra 2dpo da :p Haha. Men første gang jeg var gravid, fant jeg det ikke ut før jeg var rundt 9-10 uker på vei. Og det til tross for at jeg gikk til legen pga kvalme/oppkast og slapphet :p Ble til og med henvist til gastroskopi for å sjekke magesekken!! Tenk at hun ikke engang tenkte tanken at jeg kunne være gravid..! Jeg gikk på pilla og hadde mensen som normalt. Er faktisk usikker på hva som fikk meg til å ta en test i utgangspunktet... Merkelig..:p

Sent from my iPhone using BV Forum

13dpo, noe som tilsvarer 3+6..? I følge oul 3+5.

Nå testa jo jeg som en gal fra 2dpo da :p Haha. Men første gang jeg var gravid, fant jeg det ikke ut før jeg var rundt 9-10 uker på vei. Og det til tross for at jeg gikk til legen pga kvalme/oppkast og slapphet :p Ble til og med henvist til gastroskopi for å sjekke magesekken!! Tenk at hun ikke engang tenkte tanken at jeg kunne være gravid..! Jeg gikk på pilla og hadde mensen som normalt. Er faktisk usikker på hva som fikk meg til å ta en test i utgangspunktet... Merkelig..:p

Så merkelig, jeg har alltid blitt spurt om jeg er gravid hver gang jeg har vært hos legen med magesmerter.

Jeg var 5 uker på vei da jeg testet positivt. Visste ikke det da, og fant det ut bare dager før jeg dro på ferie. Tok ultralyd dagen etter jeg kom hjem fra ferie, og da var jeg 8 uker på vei:)

Trodde egentlig ikke jeg var gravid, men siden beg skulle til utlandet ville jeg være på sikre siden i forhold til mat og vin. Litt kjedelig å være i Frankrike uten å kunne drikke vin, men veldig lykkelig for å være gravid:)

4+2

4+3. Skulle på fest, men sambo ba meg om å kjøpe en test, så da kjøpte jeg vin først, test etterpå. Tok testen når jeg var hos bestemoren min, i all hemmelighetens navn, ble med på fest, og venninnen min fikk en ekstra flaske vin. :)

var ca 4dager etter ikm

Jeg fikk negative tester i 6/7 uker, mensen kom aldri og jeg skjønte absolutt ingenting. Men da kvisene/nuppene i panna kom viste jeg at jeg var gravid. Ifølge legetest så vR det noe der og ble sendt videre til gynekolog for å finne ut om det var levedyktig eller om jeg hadde hatt en sa. Etter besøk nr 2, så var det et foster på ca 9 uker. Rart disse "hjemme testene" sa noe annet i så lang tid. Er nå i uke 26 og godt på vei med nr 2;)

Back
Topp