Hvor langt på vei?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
IVF her, så positiv test 13 dager etter innsett :-)

4+2 :)

4 uker :)

Noen dager etter forventet mens. Trodde ikke jeg skulle bli gravid på første forsøk, så gikk bare å ventet på mens... men når den var sen så måtte jeg bare teste, å da var det ikke noe tvil :)

Noen dager etter forventet mens. Trodde ikke jeg skulle bli gravid på første forsøk, så gikk bare å ventet på mens... men når den var sen så måtte jeg bare teste, å da var det ikke noe tvil :)
Samme her... Kunne faktisk ikke falle meg inn at jeg skulle være det da vi hadde fått så mye info om at vi nok ville ha utfordringer med å få barn... Helt surrealistisk å bli det på første forsøk rett og slett!

Gikk fort her også gitt. Trodde først jeg fikk mensen siden det kom bittelitt blod, men så bare stroppet det helt opp, tok en test 2 dager etter IKM :) Der satt den!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ivf forsøk her og....positiv test 10 dager etter innsett :)))) kem hadde trodd!

2 uker...de 12 første ukene av svangerskapet var laaaange ettersom jeg fant d ut så tidlig :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg hadde hørt at det var så mange som brukte så lang tid på å bli gravid, og av en gyno at jeg kunne ha litt vanskeligheter med det. Så hadde overbevist mannen min om at det kunne ta tid og at jeg ikke ville vente mer, så gikk det på andre forsøk gitt!! Det var et sjokk!! Hehe. Var hos jordmor uka etter jeg hadde tatt test og var 7uker på vei!! fikk sjokk igjen jeg:p hahaha!

Eg hadde ein sterk magefølelse på det før eg testa, instinkt stemmer visst. Testa positiv dagen eg skulle hatt mens. Vi hadde prøvd i nesten et år

Sent from my iPhone using BV Forum

Icsi så testet tidelig, 3+4 mener jeg det var. Var i starten gravid med tvillinger så den hadde sikkert vært positiv enda tidligere

4+3. Jeg bare visste at jeg var gravid, selv om det var alt annet enn planlagt. Etter første testen håpet jeg den var ødelagt, jeg har aldri før kjent på skikkelig panikk før fant jeg ut.

Back
Topp