Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du ikke langt etter megEr 6+2 idag. Og har heller ikke fått den skikkelig kvalmen enda. Så denne tråden følger jeg godt med på![]()
jeg er spent på hvordan kroppen min håndterer detteKan det ha noe med hvor sliten du er?Jeg er 7+1 og her har jeg noen dager der jeg er helt fin. Og andre dager jeg er så dårlig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Hin dagen ble jeg så dårlig,uvel og svimmel at jeg bare måtte sette/legge meg ned på gulvet midt i butikken [emoji23][emoji23][emoji23]
Åja, da får vi se hvor jeg er om en ukes tid Moren min kastet opp under startfasen i alle sine graviditeter. Søsteren min var bare litt kvalm noen ganger. Håper jeg er som henne!Kvalmen min kom rundt 7+2 ca. Har ikke kastet opp enda, men er kvalm så å si hele tiden [emoji26]
Er 9+1 I dag [emoji5]
Ja, det lurer jeg også på om har en sammenheng for kan føle litt ubehag i mellomgulvet som når man er skikkelig kvalm hvis jeg har litt høy puls eller stresserKan det ha noe med hvor sliten du er?
Husker fra når jeg hadde kvalme i sist svangerskap. Så ble jeg dårligere om jeg var sliten![]()
Jeg vet at kroppen min ikke er kjempe glad i første trimesterDa er du ikke langt etter megjeg er spent på hvordan kroppen min håndterer dette
Når kom den værste kvalmen da? Er så redd jeg har det værste med kvalme i venteJeg vet at kroppen min ikke er kjempe glad i første trimesterhar hatt 1 med hyperemesis og et med vanlig kvalme. Denne gangen krysser jeg fingrene for at det blir minst mulig
![]()
HuffBegynte 5+3 å nå er jeg 9+3.. Kvalm hele tiden :/
Kan det ha noe med hvor sliten du er?
Husker fra når jeg hadde kvalme i sist svangerskap. Så ble jeg dårligere om jeg var sliten![]()