Hvor langt på vei var du før kvalmen kom?

Tjohoo123

Flørter med forumet
jeg er i uke 6+4, jeg føler meg helt tipp topp! Har ingen symptomer og må stadig ta tester for å sjekke at jeg fremdeles er gravid! Er det da, men når kommer symptomene? Eller er jeg av de få heldige som valser gjennom graviditeten uten symptomer?

Kvalmen min kom sånn skikkelig i dag, 8+0, men håååper inderlig at det var en dagsting og at hver dag ikke blir som dette. :)

Jeg er 7+1 og her har jeg noen dager der jeg er helt fin. Og andre dager jeg er så dårlig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Hin dagen ble jeg så dårlig,uvel og svimmel at jeg bare måtte sette/legge meg ned på gulvet midt i butikken [emoji23][emoji23][emoji23]

Kvalmen min kom rundt 7+2 ca. Har ikke kastet opp enda, men er kvalm så å si hele tiden [emoji26]
Er 9+1 I dag [emoji5]

Jeg er 7+1 og her har jeg noen dager der jeg er helt fin. Og andre dager jeg er så dårlig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Hin dagen ble jeg så dårlig,uvel og svimmel at jeg bare måtte sette/legge meg ned på gulvet midt i butikken [emoji23][emoji23][emoji23]
Kan det ha noe med hvor sliten du er?
Husker fra når jeg hadde kvalme i sist svangerskap. Så ble jeg dårligere om jeg var sliten;)

Kvalmen min kom rundt 7+2 ca. Har ikke kastet opp enda, men er kvalm så å si hele tiden [emoji26]
Er 9+1 I dag [emoji5]
Åja, da får vi se hvor jeg er om en ukes tid Moren min kastet opp under startfasen i alle sine graviditeter. Søsteren min var bare litt kvalm noen ganger. Håper jeg er som henne!

Kan det ha noe med hvor sliten du er?
Husker fra når jeg hadde kvalme i sist svangerskap. Så ble jeg dårligere om jeg var sliten;)
Ja, det lurer jeg også på om har en sammenheng for kan føle litt ubehag i mellomgulvet som når man er skikkelig kvalm hvis jeg har litt høy puls eller stresser

Begynte 5+3 å nå er jeg 9+3.. Kvalm hele tiden :/

Har vert kvalm siden uke 5, er i 8 idag.

Ingen kvalme her, uke 10+0 idag ;-) Var litt uggen i uke 5/6 men det var nok pga dårlig søvn pga nattvakter og styr. Spent på Koss det blir uka her. Ska på 4 netter fra i natt av :-/.

Var litt uggen i starten, men nøyaktig 5+6 våknet jeg skikkelig kvalm og klarte ikke få i meg frokost. Vært kvalm konstant siden da, og er 8+2 i dag.

Med første (hypermesis) kom den som kasta på meg i uke 8, og varte til uke 18. Denne gangen klm den i uke 6. Er såpass plaget at jeg er delvis sykmeldt, men heldigvis ikke hypermesis denne gangen:D 8+4 idag:)

Back
Topp