Hvor langt på vei var dere?

desember2012

Glad i forumet
Junibarna 2019
Septemberlykke 2021
Når dere fekk 3+ på clearblue?
Jeg tok første test 2. Januar og den viste 2-3 jeg vet ikke Hvor langt jeg er på vei og har ikke fått time til ultralyd før 18. Veet det er såå forskjellig. Men sånn ca hvor langt må man være før det slår ut 3+? Har ikke testet siden 2.januar, men vurderer å kjøpe en til, bare for å se hva som står på den
 
Når dere fekk 3+ på clearblue?
Jeg tok første test 2. Januar og den viste 2-3 jeg vet ikke Hvor langt jeg er på vei og har ikke fått time til ultralyd før 18. Veet det er såå forskjellig. Men sånn ca hvor langt må man være før det slår ut 3+? Har ikke testet siden 2.januar, men vurderer å kjøpe en til, bare for å se hva som står på den
Veldig forskjellig, noen får tidlig og noen får sent, jeg for eksempel har ikke fått enda, testet sist 5+5 og hadde enda 2-3. venter ny test i morgen, og er da 6+5. håper den slår ut da :rolleyes:
Testen skal jo bare prøve å tolke noen streker som dannes inni testen :)
 
Oj, det er så store forskjeller ja! Da er det jo egentlig umulig å si :wtf:
 
Jeg var 6+1 når jeg fikk 3+. Men ble satt tilbake to dager på tul, så 5+5:)
Men alle er veldig forskjellige på det der, noen har super høyt og noen har veldig treg stigning.
 
Er også litt usikker på hvor langt jeg er på vei, men tror jeg fikk 3+ da jeg var ca 5+0. Skal også på TUL den 18.jan, så det blir spennende å se!
 
Er også litt usikker på hvor langt jeg er på vei, men tror jeg fikk 3+ da jeg var ca 5+0. Skal også på TUL den 18.jan, så det blir spennende å se!
Det blir spennende! Synes det er veldig rart å ikke ha noe form for kontroll på Hvor langt jeg er på vei:nailbiting:
 
Når dere fekk 3+ på clearblue?
Jeg tok første test 2. Januar og den viste 2-3 jeg vet ikke Hvor langt jeg er på vei og har ikke fått time til ultralyd før 18. Veet det er såå forskjellig. Men sånn ca hvor langt må man være før det slår ut 3+? Har ikke testet siden 2.januar, men vurderer å kjøpe en til, bare for å se hva som står på den
Sniker. Fikk 3+ da jeg var 4+6
 
Jeg fikk 3 + når jeg var 5+0. Testet ikke i dagene før det, så mulig jeg kunne fått det en dag før også.
 
Rakk aldri å ta den digitaltesten. Fikk målt hcg til over 2000 på dag 4+4, så da ville den garantert blitt 3+ uansett vil jeg tro.
 
Det blir spennende! Synes det er veldig rart å ikke ha noe form for kontroll på Hvor langt jeg er på vei:nailbiting:
Jaa, veldig rart! Skal bli godt å ha noe litt mer konkret å forholde seg til! Gleder meg til å få vite termin :p
 
Fikk 3+ da jeg var 4+6 denne gangen men i forrige svangerskap fikk jeg det når jeg var 5+0 :)
 
Fikk 2-3 11 dpo. Skal ta ny test på lørdag da er jeg 4+4. litt nervøs for det for sist jeg mistet var jeg 4+4 :eek: håper alt går fint denne gangen <3
 
6+0, hvis jeg skal regne fra TR, men jeg tror ikke det stemmer, så ikke helt sikker på hvor langt på vei jeg egentlig var o_O
 
Fikk 2-3 på digital på mandag, tror jeg var ca. 4+0 da. Tror jeg prøver å ta en ny på søndag eller mandag :)
 
Jeg fikk 3+ når jeg var 5+4.

Utifra mitt målte hcg i blodet uken før antar jeg at jeg egentlig kunne fått det 1 til 2 dager tidligere, men ventet for å ikke bli unødvendig stresset om det ikke kom opp.
 
Fikk 3+ i dag, men litt usikker på langt jeg er på vei. Minimum 5+3. Har ikke testet med digital tidligere eller tatt blodprøve, så vet ikke om jeg kunne fått 3+ tidligere.
 
Jeg testet 5+5 og fikk 2-3. Samme dag ble hcg målt til 2600, så den burde ha slått ut på 3+.

Hvor konsentrert urin er kan ha mye å si for utslaget.
 
Back
Topp